bjs Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Vifta begynte å lage en del lyder, så går ut fra at det er kulelageret som er ødelagt. Så eg trenger en ny vifte til mitt XFX 6600gt kort, maskina bråker nok fra før, så lyd er ingen problem, billigste vifte holder, men aner ikkje ka vifter som passer Lenke til kommentar
BehersK Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Her er en. denne Endret 12. november 2005 av BehersK Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Den viften som BehersK linker til er absolutt en bra vifte, har 6800-varianten selv, og er meget fornøy. men hvis du har planer om å skifte skjermkort om en stund, kan det være aktuelt med en kjøler fra Zalman, denne passer nemlig på de aller fleste graikkkort, slik at du kan bruke den på det neste kortet ditt også, om du skulle ha behov for det. evt kan du kjøpe kobber-versjonen, som et litt dyrere og endel tyngre, men som kjøler enda bedre. Lenke til kommentar
bjs Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 angående disse to viftene, Arctic Cooling: "Passer til nVidia GeForce AGP: FX5700... PCI-E: 6200, 6600, 6600GT", vil det si den bare passer til PCI-e? mitt er agp Zalman sin: http://www.zalman.co.kr/product/cooler/VF700_6600GT_eng.html Det som står under punkt 3. skjønner eg ikkje heilt. Kan nokken forklare det litt enklere til meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå