Gå til innhold

Caprino-samling på 4-DVD'er

So|o

Anbefalte innlegg

Da var denne forhåndsbestilt !! Gleder meg som en unge til å få denne godbiten i samlingen :w00t:

post-46814-1131786320_thumb.jpg post-46814-1131794186_thumb.jpgpost-46814-1131794195_thumb.jpgpost-46814-1131794225_thumb.jpgpost-46814-1131794233_thumb.jpg

"De fire dobbel-DVD'ene er pakket i en flott, forseggjort samleboks. Filmene i denne DVD-utgivelsen er alle fullstendig nyrestaurerte.De er aldri tidligere vist med en slik stabilitet, skarphet og fargedybde! Hver eneste scene i filmene er manuelt tilpasset detnye bredformatet på TV, og enkelte utvalgte av dem er faktisk manuelt og artistisk utvidet for ikke å miste billedinformasjon.Lyden har også gjennomgått en radikal forvandling. For første gang kan filmene oppleves i stereo og Dolby Digital 5.1. Fordi det kan ha historisk interesse, finnes også det originale lydsporet til filmene."

Disk 1

Flåklypa grand prix

Disk 2

Karius og Baktus

Et hundeliv

Tim og Tøffe

Veslefrikk med fela

Disk 3

En dukkedrøm

Reveenka

7. far i huset

Askeladden og de gode hjelperne

Disk 4

Gutten som kappåt med trollet

Papirdragen

Klatremus i knipe

Den standhaftige tinnsoldat

Endret av So|o
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva? Er hver film dobbel-disk? :ohmy:

Forøvrig, for den prisen der kommer jeg aldri til å kjøpe pakka, samme hvor mye jeg elsker Flåklypa og de andre klassikerne (noe som jeg gjør), og uansett hvor fin pakken er (den var jo nydelig, da!).

Venter nok til den blir billigere ja, mye billigere. Blir den ikke billigere, kommer jeg ikke til å skaffe den. :hm:

Lenke til kommentar

Må si at for egen del har disse utgivelsene (dvs boksen i mitt tilfelle) vært selvsagte kjøp siden jeg så noenlunde håndfast info første gang i sommer.

Du får dem vel for samme prsi som hos bokkilden (599,-) hos Platekompaniet, Elkjøp og Lefdal (og sikkert andre).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Noen som jobber i DVD-butikk og vet om denne boksen kommer på tilbud etter jul? Har mine tvil om at jeg får den, og har lite lyst til å brenne av 600 på noe som kanskje koster 249,- rett etter nyttår....

5294103[/snapback]

Jeg kan nesten garantere deg at den ikke blir satt ned i pris rett etter jul. Etter en stund blir den nok satt ned, men det er de sjeldneste filmer og spill som får dumpet prisen sin så skarpt bare etter å ha vært ute en knapp måned.

Kan jo alltids hende, men jeg tror nå ikke det. I Februar eller Mars blir den kanskje etter hvert billigere.

Skal uansett være enig med deg angående prisen slik den er i dag. Den er egentlig umenneskelig! Det dyreste jeg har funnet den for er 795,-! Det er hundre kroner PER DISC, det!! :nei:

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...