So|o Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Da var denne forhåndsbestilt !! Gleder meg som en unge til å få denne godbiten i samlingen "De fire dobbel-DVD'ene er pakket i en flott, forseggjort samleboks. Filmene i denne DVD-utgivelsen er alle fullstendig nyrestaurerte.De er aldri tidligere vist med en slik stabilitet, skarphet og fargedybde! Hver eneste scene i filmene er manuelt tilpasset detnye bredformatet på TV, og enkelte utvalgte av dem er faktisk manuelt og artistisk utvidet for ikke å miste billedinformasjon.Lyden har også gjennomgått en radikal forvandling. For første gang kan filmene oppleves i stereo og Dolby Digital 5.1. Fordi det kan ha historisk interesse, finnes også det originale lydsporet til filmene." Disk 1 Flåklypa grand prix Disk 2 Karius og Baktus Et hundeliv Tim og Tøffe Veslefrikk med fela Disk 3 En dukkedrøm Reveenka 7. far i huset Askeladden og de gode hjelperne Disk 4 Gutten som kappåt med trollet Papirdragen Klatremus i knipe Den standhaftige tinnsoldat Endret 12. november 2005 av So|o Lenke til kommentar
W Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Oi, denne fikk jeg lyst på! Hvor mye koster den? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Oi, denne fikk jeg lyst på! Hvor mye koster den? 5141969[/snapback] Den koster 599,- på www.bokkilden.no Endret 12. november 2005 av So|o Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hva? Er hver film dobbel-disk? Forøvrig, for den prisen der kommer jeg aldri til å kjøpe pakka, samme hvor mye jeg elsker Flåklypa og de andre klassikerne (noe som jeg gjør), og uansett hvor fin pakken er (den var jo nydelig, da!). Venter nok til den blir billigere ja, mye billigere. Blir den ikke billigere, kommer jeg ikke til å skaffe den. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Merk at det ikke er brukt originalformatet i denne utgivelsen. En lengre diskusjon om hvorvidt dette var et heldig valg av SF eller ikke, diskuteres for øvrig på vedlagt link: http://dvdarkivet.no/phpBB/viewtopic.php?t=8866 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Vet, bildekvaliteten er forbedret og sånn. Gjør ikke meg noe, for jeg har nå den originale Flåklypa på DVD fra før av, jeg. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hvis du trenger en ny bestevenn å se film med, Solo, så har jeg hånda mi i været Lenke til kommentar
Njål Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Må si at for egen del har disse utgivelsene (dvs boksen i mitt tilfelle) vært selvsagte kjøp siden jeg så noenlunde håndfast info første gang i sommer. Du får dem vel for samme prsi som hos bokkilden (599,-) hos Platekompaniet, Elkjøp og Lefdal (og sikkert andre). Lenke til kommentar
So|o Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Hvis du trenger en ny bestevenn å se film med, Solo, så har jeg hånda mi i været 5144820[/snapback] Ja, kanskje det. Husker jeg syntes reveenka var dritskummel da jeg sist så den for maaange år siden :!: Lenke til kommentar
andesam Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Dette er jo noe som burde finnes i et hvert norsk hjem! Må kanskje handle den boksen.. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Noen som jobber i DVD-butikk og vet om denne boksen kommer på tilbud etter jul? Har mine tvil om at jeg får den, og har lite lyst til å brenne av 600 på noe som kanskje koster 249,- rett etter nyttår.... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Alt kommer på tilbud til slutt, er bare å smøre seg med tålmodighet. Tviler for at jeg blir å kjøpen den boksen, men hvis den går svinbillig så skal jeg vurdere det. Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Kjøpte den nett i julegave presang til bror min. blir artig å se alle filmene igjen.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Noen som jobber i DVD-butikk og vet om denne boksen kommer på tilbud etter jul? Har mine tvil om at jeg får den, og har lite lyst til å brenne av 600 på noe som kanskje koster 249,- rett etter nyttår.... 5294103[/snapback] Jeg kan nesten garantere deg at den ikke blir satt ned i pris rett etter jul. Etter en stund blir den nok satt ned, men det er de sjeldneste filmer og spill som får dumpet prisen sin så skarpt bare etter å ha vært ute en knapp måned. Kan jo alltids hende, men jeg tror nå ikke det. I Februar eller Mars blir den kanskje etter hvert billigere. Skal uansett være enig med deg angående prisen slik den er i dag. Den er egentlig umenneskelig! Det dyreste jeg har funnet den for er 795,-! Det er hundre kroner PER DISC, det!! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Er denne tilgjengelig på nett? Altså til salg. Jeg finner den i hvert fall ikke etter en del søking. Mulig jeg er dårlig. Endret 17. november 2010 av E-wok Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ja, du kan kjøpe den her, men det koster å være kar. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Såpass, ja. Da venter jeg til over nyttår og håper PK har tilbud. Men takk! Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Da må du nok vente lenge for alle caprino filmene på PK er midlertidig utgått. Dvs. at de, om det ikke skjer noe veldig spesielt, aldri kommer tilbake til salgs der. Endret 18. november 2010 av Jonas2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå