MoNoXiDe Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Lurte bare på om noen har testet/kjøpt Cinet sitt mediacenter, http://www.cinet.no/Default.asp?cat=38&id=180 og kunne fortelle meg litt om det. Lurer på : - Hvordan er støynivået? - Er det innebygget IR i VFD displayet? - Viser VFD displayet mediainfo når det spilles MP3, AVI osv...? Noen som vet? På forhånd takk. Lenke til kommentar
MoNoXiDe Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 "Bump" Prøver igjen jeg........ Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 No har eg ikkje sett denne i reallife, men eg synes den var vel dyr for kva som var med i pakken. Støymessig og varmemessig er ikkje P4 Prescot den "beste". Som eit eksempel: Bygde ein stuepc med Pentium M og havna litt over halve prisen til den maskina. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=20366 (minne og wlan-kort hadde eg frå før av) Der er det 1 cpuvifte som er så og sei lydlaus, og ei 60MM kabinettvifte som har turtallsregulator for å la den gå på ca 1500-1800rpm. Denne hører du ikkje når den er i gang. Lenke til kommentar
MoNoXiDe Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Nå vil jeg bare si at prisen på Cinet.no er "villedende" da... Har sett maskinen nede i 12000,- på mamoz.no Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Har sett noe på Mediacenteret. Som jeg har hørt så er den ikke hørbar. Den viser ikke hva du spiller i displayet. IR er i VFD display. Lenke til kommentar
MoNoXiDe Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Mener du da at det er en "grei" maskin å bruke til mediacenter? er veldig i tvil, liker best å selv se før jeg kjøper.....Men er veldig sugen på et stillegående mediacenter...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå