seriksen Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Samsung har hittil konsentrert seg om den rimelige delen av markedet. Nå lanserer de en virkelig avansert ultrazoom. 15x zoom, 8 megapiksler og 3.5 tommers skjerm er stikkord. Les mer Lenke til kommentar
jensanders Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Takk for anmeldelsen! Jeg ble ikke så veldig imponert over kameraet - pris, størrelse og bildekvalitet tatt i betraktning. Jeg har Canon S1IS i dag og er ute etter nytt kamera som kan gi meg nye muligheter til å utvikle meg som amatørfotograf. For prisen av Samsung 815 kan jeg få digitalt speilrefleks med "anti-shake" (Konica Minolta Dynax 5D). Planlegger AKAM test av Konica Minolta Dynax 5D? PS: Her er favorittbildene min . Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Nei, dette er nok bare en stor bommert for Samsung Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 (endret) KM Dynax 5D er et spennende kamera med sin innebygde antishake. Vi ønsker å teste dette, men har foreløpig ikke noe tidspunkt for når denne testen vil publiseres. Planlegger AKAM test av Konica Minolta Dynax 5D? Endret 15. november 2005 av seriksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg