fredonor Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 I dag har pc'en oppført seg særdeles merkelig, mer enn vanlig. Jeg trenger hjelp med følgende feil: Dagens feil først: Jeg har en Logitech MX3100. Det pleier å si fra på skjermen i grønn skrift at Caps Lock er aktivert osv. I dag har det fortalt om lagrede filer, lagrede nettsider (nå nettopp: "lagret "diskusjon.no"")osv. + at ca 50 startsider på google åpnet seg. Etter en reboot begynte PC'en og gå inn på nettsider jeg var på tidligere i dag. Tenkte seff på at ett eller annet uønsket var kommet inn på maskinen, men AVG og Spybot S&D fant ingenting - sistnevnte fant ikke engang en tracking cookie... Jeg sliter med å skrive enkelte bokstaver med shiftknappen inne - den grønne skriften kommer når jeg til slutt får opp bokstaven eller tegnet etter en del strev, f.eks etter å ha skrevet et anførselstegn. Er det keyboardet som er føkka, eller er det noe annet rart?? Jeg har også hatt en del mystiske reboots, og blitt kastet ut av spill osv. Hva kan forårsake dette? Hvordan tester jeg f.eks PSU, RAM og prosessor for feil? Jeg har oppdatert alt av drivere, bare så det er klart... System: Abit nf7s m/ Athlon 3200+ Sapphire radeon 9600xt SB audigy platinum EX Geil 1024 PC400 DDR RAM Håper noen kan svare... Mens jeg har skrevet har jeg funnet ut at ganske mange taster ikke fungerer med skift med mindre jeg trykker hardt ned. Hver gang jeg klarer å skrive bokstaven jeg vil ha får jeg beskjed om "lagret "diskusjon.no"". Ellers hender det også at google åpner seg. Virker som om det er noen koblinger som ikke stemmer helt i tastaturet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå