salte aper Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 musen lagger når jeg spiller cs, kjøpte den akuratt for en måned siden. Jeg har lastet ned nyeste driver,reinstalert driver og til og med formatert. er dette reklamasjonsfeil? kan jeg få ny mus? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 På hva slags underlag bruker du musen ? Og har du prøvd å bruke driveren som ligger i windows ? Har nemlig vært borti mye rart med logitech drivere. Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 jeg bruker qpad, har prøvd den med flere musematter. nei har ikke prøvd med windows driverene, skal jeg slette set point da? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Ja, slett logitech driverne. Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hei, har samme mus som deg og har akkurat formatert. Du trenger ikke drivere.. Du kan stille dpi uten drivere, så de er bare unødvendige. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Du trenger ikke driverne, DPI kan justeres uten driverne. Har aldri sett behovet for driverne, så jeg vet ikke om det har noe å si at du har installert dem. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Har du sett om dette fungere bra med en annen mus? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Min MX518 kjører helt utmerket uten logitech driverne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå