Spar Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 hei! Da har det seg sånn at jeg nettopp har kjøpt ny pc (eller deler da). Jeg kan jo bestemor om data, så derfor kommer det en kar og skal sette sammen hele greia for meg. Men når jeg pakker ut delene, og ser alt som skal i midi-kabinettet begynner jeg å undre. Dette er da datamaskinen, og Antec superlanboy er kabinettet: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=20551 Lurer virkelig på om alt kommer til å få plass inni der. Isåfall, blir det ikke j*vla trangt? Er ikke jeg som har satt det opp heller...begynner bare liksom å undre. Takker for alle som svarer ! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 skal ikke være noe problem det. Det blir kanskje trangt ja, men det skal ikke by på noen større problemer. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Har bygd pc i det kabinettet. Helt greit kabinett, litt trangt å mekke i, men det går fint. 2X120mm vifter sørger for god ventilasjon. Litt plastikk feeling i fronten, men det er typisk for Antec. Størrelsen gjør det vel helt ideelt å drasse med på lan. Det følger dessuten med en bærerestropp som funker fint. Konklusjon: Bra kabinett. Lenke til kommentar
Spar Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 jada, har hørt mye bra om det. Nå ble jeg glad, alt passer forhåpentligvis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå