kaaasen Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Kjøpte prosessoren for ganske lenge siden (husker ikke når), og den har vært helt OK...fortsatt fornøyd med den, selv om det begynner å bli litt tregt. Det jeg lurte på var hvor mye raskere kan jeg forvente å få denne prosessoren uten å kjøpe ekstra kjøling og slikt? (Regner med å bare fikse instillinger i BIOS) Håper på svar fra noen som har peiling, eller hvertfall vet hva de snakker om (det er så mange forstå-seg-påere her) Mvh Kim A. Å. Aasen Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Du kan vel gå opp et par hundre MHz, men det er jo lurt å ta det i porsjoner. Er ikke helt sikker på om det gjelder "vanlig" Athlon (vet hvertfall at det gjelder for Athlon XP) at de er vanskelige å overklokke. Man må sammenslå broene på prossessoren og det holder ikek med noe blyantstreker da. Sjekk Overklokking.no for mer info Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Har en T-bird 1000MHz som jeg klarte å få til å kjøre på rundt 1450 MHz. Den kjører også 166Mhz fsb uten problemer. :smile: Lenke til kommentar
Tim Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Hehe, denne posten var dum! Let litt på forumet du! Er ssååå mange poster med denne geadingen :smile: Men kan si deg at du først og fremst må se hvor mange grader CPUen din er nå. Dette kan du fks gjøre i Bios. Regner med at CPU din er klokkesperra, ikke noe pes å fixe det. Bare å følge guiden er på HW så er det gjort på 10 min (inkludert tiden du bruker på å lese). Resten får du lese deg frem til fks her på forumet eller på forskjellige guider rundt på nettet. Du lærer klart mest hvis du leser deg til det selv. Du blir ingen god overklokker av å bare spørre og så få et enkelt svar! MVH Tim Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 nVIDIAsucks: jeg bare har et spørsmål til deg (hvis du fortsatt er her); hvordan overklokket du det, og trengte du eksta kjøling og støff? Blir glad for et skikkelig svar :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå