Patience Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Hva skal vi gjøre med nextgentels kundebehandling? Skal vi finne oss i at det skal ta en måned eller mer før man får svar på eposter sendt inn vha kundeskjemaet? Skal vi finne oss i at det skal ta uendelig lang tid å vente på at en kundebehandler i telefonen skal komme frem til deg som er nr. 30 i køen? Skal vi finne oss i at løsningen på problemet som har vart i ulidelige lange tider - er at hvis vi betaler mer for å bli VIP kan vi få hjelp raskere? Pluss alt det andre tullet... Når får vi egentlig nok? Og hva kan vi egentlig gjøre med det? For det er vel bare vi som taper uansett? Om en kunde slutter i sinne, Nextgentel bryr seg vel ikke? Endret 12. november 2005 av Patience Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 En av tingene som er litt teite er at man treffer folk som ikke er sikre på det du spør om etter å ha ventet lenge, så setter de deg over til noen andre, og inn i en ny kø. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 En av tingene som er litt teite er at man treffer folk som ikke er sikre på det du spør om etter å ha ventet lenge, så setter de deg over til noen andre, og inn i en ny kø. 5141465[/snapback] Ja leste om noen som hadde opplevd det problemet nylig, Tror det var her inne. Hadde forsåvidt vært greit nok hvis man da fikk snakke med nestemann uten ny ventetid.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Pappa ringte nylig inn angående noe NextPhone-greier, da ventet han en halvtime eller noe, og får beskjed om at han blir satt over. Rakk å si "nee..." før det ringte, og han havnet i ny kø, riktignok ikke sååå lang, men likevel. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Her er en ide...: Skift fra nextgentel til noe annet.. herregud. Har du bindingstid så har du drete på draget og får ta konsekvensene Lenke til kommentar
Patience Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Her er en ide...: Skift fra nextgentel til noe annet.. herregud.Har du bindingstid så har du drete på draget og får ta konsekvensene 5141556[/snapback] Akkurat... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Her er en ide...: Skift fra nextgentel til noe annet.. herregud.Har du bindingstid så har du drete på draget og får ta konsekvensene 5141556[/snapback] no shit... første gang vi ordna internett over kabel, så hadde vi UPC , og lag meg si det sånn, en halvtime i kø for å få support hadde vært en drøm. Jeg ringte support når nettet var nede, og jeg satt i kø i 6 timer, slå den a....selfølgelig satt jeg ikke å hørt på skvip musikk hele tia, men hadde røret i nærheten mens jeg satt å loka........ er det stress med folka, så bytt selskap og stopp å syt.... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Boikott Nextgentel! Har bare hørt negative ting om dem. Ville ikke falle meg inn å kjøpe produkter fra dem. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Igrunn lurer jeg på hvorfor NGT aldri svarer på tråder her inne på lik linje med feks komplett. De svarer jo ofte på kritikk .. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Igrunn lurer jeg på hvorfor NGT aldri svarer på tråder her inne på lik linje med feks komplett. De svarer jo ofte på kritikk .. 5142530[/snapback] Kanskje fordi NGT ikke har en bruker her inne? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Uff. UTROLIG glad jeg ikke har NGT. Er jo bare tåpelig gjort av NGT da. Håper for en gangs skyld at de skjønner at de taper kunder på det her. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Tja, Ville det ikke vært litt merkelig at/om NGT som er en såpass tung aktør ikke hadde minst en ansatt av sine antakeligvis ganske mange - inne på norges største forum? De er vel litt datainteresserte tror dere ikke? Det kan vel være at de har signert på dokumenter om å ikke uttale seg offentlig. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 hehe, er så glad jeg er kvitt bindingtiden til ngt nå. Neste gang jeg ringer den skal jeg si at jeg stikker om de ikke løser problemet kjapt. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 hehe, er så glad jeg er kvitt bindingtiden til ngt nå. Neste gang jeg ringer den skal jeg si at jeg stikker om de ikke løser problemet kjapt. 5144574[/snapback] Spørs om de bryr seg om bare en person da liksom ;P Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Noe jeg har gjort med NGT er å ringe salgsavdelinga deres når jeg skal ha support. NGT vil selvfølgelig ikke ha fremtidige kunder i kø (men oss som allerede har kjøpt det...) derfor er det mye raskere respons hos salgsavdelinga. Enten får jeg support, ellers setter de meg over til support folka, noe jeg har opplevd går fortere av og til. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 De kjøpte jo akkurat los bredbånd også, 10 000 nye kunder som de skal "yte" service til, vurderte å bytte til los, nå blir det uaktuellt ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå