Gå til innhold

Noen spørsmål ang. PSP

andesam

Anbefalte innlegg

Har de siste dagene blitt veldig sugen på en PSP, den er jo utrolig billig igrunn. Det er noen ting jeg lurer da da..

- Noen som vet når det kommer tastatur til den?

- Går det ann å kjøre tredjeparts programvare på den? tekst editorer, msn klient, e post klient osv.

- Hvor bra fungerer egentlig nettleseren? Kan man forvente tilnærmet like bra surfing som på en vanlig data?

mvh.

Andreas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan prøve å svare på noen av spørsmålene dine:

1: Har ikke hørt om noe dedikert tastatur til psp (er jo meningen at man skal kunne putte den i lomma), men gjennom 3.parts programvare skal det kunne gå an å bruke et standard usb-tastatur

2: Ja, hvis du IKKE oppgraderer firmwaren i maskinen. V2.0 og nyere har sperrer med 3.part programvare. MSN-klient har jeg ennå ikke sett men det kommer sikkert, og ang. epost kommer du langt med www.epostleser.no

3: Med tanke på at internett egentlig er designet for bruk av datamus, går det overraskende greit. Litt tungvint å taste inn webaddresser (tekst skrives inn etter mobiltelefonprinsippet), men dette lar seg løse med usb tastatur / mus.

Uansett tror jeg ikke du blir å angre på kjøpet så lenge du husker på at dette er en spillkonsoll med litt utvidede muligheter, og ikke en PDA / PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...