medlem-82104 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hei! Nå har jeg også bestemt meg for å gå til innkjøp av en ruter! Altså, jeg tror jeg kan trenge litt hjelp! Jeg skal ha meg en ruter med minimum 4 porter, helst fler men jeg kan bare kjøpe en switch utenom så er det problemet fikset! Men jeg har kanskje tenkt meg til å ha en spill server oppe i fremtiden noe som krever en ruter som kan forewarde porter! (hvis det er sånn det skrives ) Skal også brukes til en god del spilling... sånn som CS:S og BF2 osv... Hadde helst sett å hatt noe som ikke kosta over 1000 lappen... Noen som har noen gode erfaringer eller dårlige erfaringer om hva jeg burde/burde ikke kjøpe? Hadde vært til stor hjelp! Tusen takk Mvh Andak Lenke til kommentar
Star Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Anbefaler varmt en Linksys BFSR41 Cisco router ... Har selv 2 stykker og sitter igjen med en følelse av overlegen kvalitet og ytelse i forhold til de andre "billige" hjemme routerene av middelskvalitet. Enkel og sette opp med støtte for de vanligste administrerings funksjoner. Meget stabil, holder seg kjølig. Finnes også i 8 ports variant. Endret 12. november 2005 av Star Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Denne 3com med innebygd ADSL modem og 4 porters switch samt WiFi er alt du trenger i en boks... Funker som bare juling. Har hatt en tilsvarende type i 1.5 år nå... Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Takk men hadde ikke tenkt på noe Trådløst her nei... Denne Linksysen, kan den forewarde porter? (må sjekke ordentlig her :!: ) Mvh Andak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå