Gå til innhold

Spørsmål om Netcom Plenty


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har funnet ut at Netcom Plenty 1000 kan være et bra alternativ med mitt forbruk, som over de siste fire månedene har innebært en samtaletid på mellom 12-18 timer pr. måned. Har i dag Netcom SmartTalk, og pga en god del korte samtaler vil jeg spare inn på at det ikke er oppstartsavgift i de inkluderte minuttene i Netcom Plenty, i forhold til abbonementet mitt i dag.

 

Mitt spørsmål er om man ved å sende FORBRUK til 1989 eller inne på Netcom sin "Min Side"-tjeneste får opp antall ringeminutter man har igjen før man må betale pr. minutt? For slik som det er med SmartTalk-abbonementet mitt så får jeg opp et forbruk som også inkluderer grps/sms/mms-kostnader. Da vil det jo ikke være like enkelt å holde oversikt over hvor mye ringetid man har igjen uten oppstartsavgift..

 

Syntes også det er greit med Netcom Plenty at det ikke koster 5 kr. minuttet å ringe kundeservice som med SmartTalk, og i kombinasjon med SMSmania virker det gunstig for min del!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Netcom trådløs familie er jo bare genialt... er det noen som kan matche det? Vet at TN har 20% rabatt på 5 mest ringte nummer... men det er jo lite i forhold til GRATIS til alle i familien... ingen startavgift, ingen minuttavgift... samt man slipper å betale for å ha løsningen...

5141299[/snapback]

 

Hyggelig at du er glad for Netcom Trådløs Familie, men jeg stiller et spørsmål om Netcom Plenty! :roll:

Lenke til kommentar
Netcom trådløs familie er jo bare genialt... er det noen som kan matche det? Vet at TN har 20% rabatt på 5 mest ringte nummer... men det er jo lite i forhold til GRATIS til alle i familien... ingen startavgift, ingen minuttavgift... samt man slipper å betale for å ha løsningen...

5141299[/snapback]

 

Hyggelig at du er glad for Netcom Trådløs Familie, men jeg stiller et spørsmål om Netcom Plenty! :roll:

5141679[/snapback]

 

 

 

Ja, du får tilbakemelding på hvor mange minutter du har igjen når du sender FORBRUK til 1989. Har du SMSmania vil også resterende SMS vises på FORBRUK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...