Gå til innhold

Hvorfor er spørsmålet mitt stengt?

BlodFerskBruker

Anbefalte innlegg

Gjør jeg noe feil?eller virker ikke knappene på min ibm?Prøvde å få hjelp men nå kan jeg ikke lenger legge inn spørsmål.Her er link tilMinpost.Er det slik at ikke alt ER gratis?Hva mener dere med at det er fysiske ting?En slik cdrom er jo også fysisk,men man kan laste ned slike?Eller programvare på cd,eller film på dvd?Tror ikke det er noen butikker her som selger slikt som ramm,dersom ikke samlaget har noe slikt?Må ramm kjøpes i butikk?Hva koster slikt for 1giga ramm?Har hørt at en trenger minst 1giga ramm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:dribble:

Fysiske ting er slike ting du kan ta på! akkurat som en bil, sykkel, gryte osv..

Det er mange typer ram! Så du må finne ut hva slags hovedkort som er i maskinen din, så kan du finne ut hvilken type ram og prosessor du kan bruke..

1 Gb ram koster rundt 1000 kroner+-

Lenke til kommentar

Hvorfor forsette når tråden din blir stengt?

Forstår du ikke at du gjør noe feil??

Kan du ikke søke www.google.com etter ram og cpu og se hva du treffer på.

Og siden du ikke har noe annet å gjøre enn å sitte her å lage "tulle" poster må du ha mye tid til overs.

Du synes det vel sikkert er veldig morsomt lese alt det folk skriver tilbake på innleggene dine.

Rar måte å få seg en latter på :hmm:

Lenke til kommentar

Når tråder stenges skal man ta kontakt med den aktuelle moderatoren som stenge tråden på pm, IKKE opprette ny tråd.

Før jeg stenger denne skal du få et godt svar på spørsmålet ditt - og tar du dette spørsmålet opp igjen så vil du bli oppfattet som en tullebruker - og bli PERMBANNET. Så vær vennlig, hør på mitt svar, og så la spørsmålet ligge.

Det går IKKE å laste ned RAM, cd-stasjoner eller lignende. Dette er HARDWARE og kjøpes i PC-BUTIKKER. Dette kan IKKE lastes ned. Ferdig.

Nå, gi oss en pause fra dette her :).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...