k-mouse Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hello, har hatt et veldig plagsomt problem i det siste. Spesielt når jeg spiller Battlefield 2 så merker jeg at både tastatur og musa låser seg i ca. ett sekund. Det er kun tastatur og mus som fryser, jeg kan fortsatt se at spillkarakteren min løper rett fram, uten å kunne snu meg eller endre retning. Vet ikke om det har noen sammenheng, men har også opplevd at ihvertfall tastaturet låser seg også i et annet spill (Trackmania Sunrise). Hvis jeg svinger akkurat når dette skjer drar bilen langt ut i skauen. Skjer kanskje fra en gang hvert 10. min, til en gang hvert 30. sek. (ganske random tidsintervaller virker det som), og låser seg altså kun i ca. ett sekund. Håper noen kan hjelpe meg med problemet. Takk. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Spesifikasjoner på pc'n hadde vært nyttig. Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Mus: Logitech MX510 (koblet til USB) Tastatur: Logitech Internet Pro Keyboard (Koblet til PS/2) Hovedkort: MSI RS480M2-IL Windows XP Pro SP2 Noe mer som er relevant? Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 *Bump* Ingen som har en eneste idé? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå