FpsStu Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Sitter og stirrer på mnds prisen til chess connect der det står: 9... Er dette en feil? Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 chess? chess connect? som i sjakk? Enlighten me... Lock, Stock and Two Smoking Barrels Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Holy shit! Det stemmer faktisk! Quote: "Chess Connect Norges billigste SMS - 79 øre Månedsavgiften er kun 9 kroner!!" takk for tipset! jeg skaffer meg nytt abbonnement nå! edit: koster jo 1,99 uansett til hvem og når du ringer også! med ringkontant koster det jo oppi 6 kroner til fasttelefon! _________________ www.NokiaMobil.tk [ Denne Melding var redigert av: GeeZuZz på 2002-08-27 22:31 ] Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Billig månedsavgift , altså.... Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 No for tida har You "abbonnement" med 0 kr i månadspris, fast ringepris på 1,69 og sms til 0,79. Så dette slår nok Chess også.... Lenke til kommentar
y_not Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 13:13, skrev oleredv:No for tida har You "abbonnement" med 0 kr i månadspris, fast ringepris på 1,69 og sms til 0,79. Så dette slår nok Chess også.... Dette kommer ann på hvor mye sms du skriver. Hadde jeg ikke hatt et bedrifts abo, hadde jeg nok valgt Chess, pgr av det koster 0.69 pr sms. Men det de desverre mangler, som andre underleverandører sliter med og, er tillegstjenester. Slik som forsikring, GPRS osv osv. mvh Tony Tuddenham amobil.no Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Med dette You-abonnementet kan man dessuten ikke beholde sitt gamle tlf.nr. iflg. deres hjemmesider. Stor ulempe Lenke til kommentar
JRF Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Chess har faktisk senket prisene ytterligere så med Chess Connect så er prisen pr SMS nå nede i 69 øre og samtaleprisen 1.65... http://www.chess.no/prisermobil.asp?mn=3&m...a=31&mnsub2=313 Lenke til kommentar
ustabil Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Det er feil det du sier om at underleverandører ikke leverer alle tjenester som feks Gprs. Gprs kan du til og med bruke med zalto kontantkort Lenke til kommentar
Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Chess tilbyr faktisk GPRS de å! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 13:13, skrev oleredv:No for tida har You "abbonnement" med 0 kr i månadspris, fast ringepris på 1,69 og sms til 0,79. Så dette slår nok Chess også.... Hadde tenkt å slå til på det tilbudet jeg, men når jeg oppdaget at det ikke gikk an å beholde nummeret (og jeg tror det er netcom), da ble det uaktuelt. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Utrolig teit at Chess Business har 0.79 øre for SMS. Ellers er det jo billigere hvis du ringer for over 313 kroner i måneden (litt over 3 timer) Lenke til kommentar
tomcse Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Når det gjelder Chess: Jeg har bestilt abonnment, men kom til å lure på hvilket nett de benytter på GSM. Er det ikke slik at Telenor og Netcom eier mastene som står på våre mange fjell og åser i Norge? Jeg er interessert i å vite hvilken, for jeg har hatt bra dekning med Telenor der jeg bor, mens Netcom abonnenter har hatt visse problemer (Tydal). Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Sjekk ut Telepriser.no for informasjon om hvilken leverandør som bruker hvilket nett. Chess bruker forøvrig Telenors nettverk. Lenke til kommentar
CoZtA Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-24 01:18, skrev tomcse:Når det gjelder Chess:Jeg har bestilt abonnment, men kom til å lure på hvilket nett de benytter på GSM. Er det ikke slik at Telenor og Netcom eier mastene som står på våre mange fjell og åser i Norge? Jeg er interessert i å vite hvilken, for jeg har hatt bra dekning med Telenor der jeg bor, mens Netcom abonnenter har hatt visse problemer (Tydal). Chess bruker Telenor, står på hjmmesidene dems :smile: så det er nok perfekt for deg Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 "For å tegne abonnement må man ha fylt 18 år." betyr dette da at jeg som ikke er fylt 18år enda ikke får lov til å ha Chess Connect? det hadde lønnt seg noe veldig for meg med dette abonnementet. og en ting til: har Chess støtte for ting som MMS og sånt enda? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 For å få abo hos de fleste må en være over 18 år og ha inntekt ,størrelsen på den er litt varierende etter hva selskap det gjelder. Dette har med det juridiske. Dermed hvis en ikke er over 18 må en ha noen som står ansvarlig for aboet. mvh JanEirik Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 "For å tegne abonnement må man ha fylt 18 år." betyr dette da at jeg som ikke er fylt 18år enda ikke får lov til å ha Chess Connect? det hadde lønnt seg noe veldig for meg med dette abonnementet. og en ting til: har Chess støtte for ting som MMS og sånt enda? Godt spørsmål... Kjenner en som akkurat har byttet og han pratet noen om at GPRS ikke var tilgjengelig enda iallefall! Og så var det dette med forsikring da... Det har jeg alltid hatt på Telenor og Netcom og vil helst fortsette å ha. Uten å kjøpe telefon på Elkjøp! Lenke til kommentar
teezern Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Chess har GPRS, jeg har Chess og bruker GPRS... 8) :wink: Lenke til kommentar
cc Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 ...men god damn så dyr GPRS Chess har! Hvis man setter opp mobilen til å bruke GPRS fremfor GSM til SMS og Email på mobilen, blir det fort penger av det (selvom det blir mindre enn vanlige GSM-SMS priser) Det er som regel gratis å være påkoblet GPRS, man betaler bare for faktisk overført datamengde. (NetCom, Chess) -> Chess 100 kr. for første MB? Det er faktisk det dobbelte av NetCom. Etter første MB har Chess og Netcom lik pris - 2,5 øre per kb You har det de kaller data/fax for 40 kr. mnd - vet ikke om dette er det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå