Plopix Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Eg har nyleg sett saman min nye pc, (specs = ) i det nye systemet mitt har eg ein Cooler Master RS-550 straumforsyning. Link Kjøpt på psdata.no, Link Problemet er at den gjev frå seg ein høgfrekvent lyd. Uansett om O/I knappen bak PSU'n er av så er lyden til stades. Den er veldig irriterande når det er stille i rommet, sjølv om pc'n er på. Nokon andre som har merka noko slikt? Endret 17. november 2005 av Plopix Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Alle PSU kan gi slike lyder, det kommer fra spolene. De kan komme i resonnans, og da blir lyden sterk. Du kan dempe lyden ved å åpne PSU og lime spolene med lakk, lim, eller silikon. Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Kan eg opne PSU'n og likevel behalde garantien? Har du guide med bilder på nett? Takk for svar, hadde trudd at straumforsyninga måtte bli sendt i retur. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Garantien forsvinner nok. Fant en som har noen instruksjoner: http://www.cocoon-culture.com/lib/noise-re...vestigation.htm Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Høgrekvente lydar gir skallebank! Det var synd det var dårlege bileter i guiden, for eg går ikkje ut på tynn is uten å vite kva eg driver med! Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Er ikke dette grunn nok til å sende den tilbake? Hvis den er ny, så er dette en defekt. Ta kontakt med PS Data! De forteller deg hva du skal gjøre! Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Det er hardt å sende eit så viktig datakomponent tilbake no som eg nettopp har fått meg nytt system. Sender eg inn delane kan det ta 1-2 veker før det blir sendt i retur og det er ikkje 100% sikkert at problemet blir fiksa. Uansett så er lyden ganske minimal no, eg må heilt inntil straumforsyninga for å høyre 'gnisse' lyden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå