alph0r Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg oppgraderte i dag driverne til skjermkortet mitt til nyeste versjon (81.85), etter dette har jeg hatt problemer med å spille av videofiler (alle formater). Mediaplayeren skyter opp i 99% CPU og holder seg der helt til jeg killer prosessen... har prøvd forskjellige programmer for avspilling (wmp 9, media player classic osv) men maskinen tryner helt på alle... Etter mye prøving og feiling og avinstallering, reinstallering, regcleaners osv fant jeg ut at hvis jeg kjører ned hardware acceleration et par hakk til "Disable all Directdraw and direct 3D accelerations..." får jeg spilt av videofiler. Jeg lurer da på om det er DirectX som gir meg problemer, prøvde å installere DirectX 9C på nytt, men dette hjalp ikke... Er det en måte å avinstallere DirectX9 på som jeg kanskje kan prøve for å se om jeg får rettet opp dette, eller er det andre ting jeg være obs på som kan lage krøll for meg? Har lite lyst til å formatere maskinen så litt hjelp hadde vært storveis.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå