_Ferrari_ Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hallo! Har et problem med nettverket mitt her. Jeg har to maskiner koblet til en SMC Barricade 7004VBR. Maskinene heter "stein" og larserik" Problem: når "larserik" prøver å få tilgang til "stein"'s delte mapper får "larserik" denne feilmeldingen: "\\Stein er ikke tilgjengelig. Du har kasnkje ikke tillatelse til å bruke denne nettverksressursen. Kontakt administratoren av servere for å finne ut om du har tilgangstillatelser. Påloggingsfeil! Brukeren har ikke fått innvilget forespurt påloggingstype på denne datamaskinen." Det rare er at "stein" har tilgang til "larserik"'s delte mapper. Håper noen kan løse dette for meg! På forhånd takk! Mvh _Ferrari_ Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) du har en brannmur på stein sin datamaskin som ikke er konfigurert rett. edit: eller mappen er ikke merket eller åpnet for andre maskiner. Endret 11. november 2005 av regga Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Har fikset det. Fjerna noe som het "network monitor" og da går alt så det suser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå