kristianv Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Kommer det noen spill for barn med det første til xbox 360? Trenger ikke være så barnslig, f.eks spill som Super Mario 64 der du går og utforsker ting og sånn. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Tja, ville vel sagt at "Kameo: Elements Of Power" vil funke for alle aldre Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Virker som MS satser stort sett på sin lojale fanbase i starten. Tror nok ikke vi får titler som det før neste år. Men 360 skal jo være bakoverkompatibel (om MS har fikset problemene sine), så det går da an å plukke opp en barnevennlig tittel fra den haugen da mens man venter. Såg denne listen over 200+ spill som skal være kompatible: http://www.gamespot.com/xbox/action/halo2/...tml?sid=6139702 Endret 12. november 2005 av TCi Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 kameo er ganske barnevennlig.. er kanskje litt vanskelig for de minste, men.. ellers så klarer vel barn å spille sportspill også? NBA2K, THPS: american wasteland.. ja ikke sant.. Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Takk for tips. Er det noen som vet noe om flerspillerdelen til Kameo? Hvordan det foregår og hvor mange ulike spilltyper du kan spille? Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 tror det er co-operation på kameo. slik at du jobber sammen med en annen spiller, enten på nett eller, hvis du har to kontrollere, hjemme i stua! Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Det er bra. Jeg liker coop. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Tja, ville vel sagt at "Kameo: Elements Of Power" vil funke for alle aldre 5144426[/snapback] Tja, vet ikke helt, har aldri prøvd det, men på IGN er det merket: Teen Titles rated T (Teen) have content that may be suitable for persons ages 13 and older. May contain violent content, mild or strong language, and/or suggestive themes. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Kameo er ikke et barnespill i mine øyner, selv om det på overflaten kan se ut som et. Spillet er et Nintendo spill for litt eldre. Spillet er som KongRudi nevner, merket med teen, og det har sin del med "cartoon-violence". Så langt har det ikke blitt annonsert noen spill som passer perfekt for barn. Lenke til kommentar
Oz370 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 kommer nok flere barnespill.. et glimrende spill er banjo kazooie (husker ikke hvordan det staves), kommer på x360 hvis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
Snipper_nr1 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Merkelig at det ikke kommer noen ordentlige barnespill til xbox 360. Hadde planer om å kjøpe til ungen på 5 år jeg, men nå er jeg ikke så sikker på om det blir noen ny xbox. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 kansje et bilspill er noe for barn? Lenke til kommentar
computerFreak Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hvis en skal ha spill til barn er det vel like så grett å bruke en av de gamle konsollene (hvis du har)... Når jeg sier gamle så mener jeg konsoller som PS2, XBOX og Game Cube. Lenke til kommentar
computerFreak Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hvis en skal ha spill til barn er det vel like så grett å bruke en av de gamle konsollene (hvis du har)... Når jeg sier gamle så mener jeg konsoller som PS2, XBOX og Game Cube. Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Synes det er litt unødvendig å kjøpe to konsoller. Spesielt siden de fleste xboxspillene blir kompatible med 360 om de ennå ikke er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå