halnes1 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Finner ikke igjen der jeg får sikker måling , var noe ftps program eller noe slikt som jeg lastet ned. Noen som vet? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 HW.no har en slik en faktisk! Men jeg husker ikke linken desverre... Du kan jo alltids laste ned DU Super Controler eller NetLimiter da, der står det hvor mye du laster ned/opp og du kan begrense hvor mye hvert enkelt program bruker opp/ned. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 TPTest NB: Husk å rename filen til .exe Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 var en test som man velgte hvor man ville teste mot stockholm tro jeg var det beste. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 var en test som man velgte hvor man ville teste mot stockholm tro jeg var det beste. 5140712[/snapback] Ja, den som jeg har lagt til vel.. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 nei var ikke slik som jeg ikke fikk noe ut av Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 HW.no har en slik en faktisk! Men jeg husker ikke linken desverre... Den finner du her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå