tørrfisk Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Nå sitter jeg hjemme hos gamlingene og BF-2 dvd'en som jeg punget ut 600 kroner for i sin tid ligger å koser seg på hybelen min. Jeg har imidlertid BF2 installert på pappas maskin, så jeg lurte på om viss jeg mounter en image, kommer kontoen min til å bli banna da? Det syns jeg isåfall er merkelig, for det er jo ikke noe lov mot å lage en image til eget bruk. Setter pris på hjelp! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Har brukt mini img og det funkerte fint, og gjør fortsatt.. no problem there.. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Kanskje litt OT: Hva er image, eller hva dere enn snakker om? Endret 11. november 2005 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Image er et "bilde" av en CD/DVD. Kan brukes til å kjøre et spill uten CD/DVD. Veldig kjekt hvis det er f.eks. som Tørrfisk har det. Mini-image er en god del mindre, ned mot 30mb eller noe slikt. Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Jeg laget en image av min DVD, og fikk ikke noe problemer. Men jeg har ikke spillet installert på noen andre maskiner. Nå vet jeg ikke hvordan dice/ea sjekker "unikheten" av spillet, men så lenge du bruker samme konto og cd-key skulle vel det gå greit. Arrester meg hvis jeg tar feil... Det var kanskje ikke så mye hjelp.. Lenke til kommentar
hitzcore Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Legg ut linker til "mini-image" please Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Legg ut linker til "mini-image" pleaseTror ikke vi får lov til det. Punkt 8 vet du. :arg: Endret 13. november 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå