axaver Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 ok altså dere har sikkert lest sist tråd om white box at jeg skulle få en bærbar og alt det der .. de har imponert veldig nå . på tirsdag kveld bestilte jeg en såkalt '' Otto Fantastico'' en CL65 . Jeg la jo på endel finneser som : 60 gb og 512 mb ram og 1,6 GHz og beste skjermkorte Ati pci express X600... dagen etter ringte jeg og forsikret meg om at pcen skulle kom ( etter alt dritet jeg hadde hørt med lang leverings tid ) Han sa den skulle bli sendt neste dag , men jeg måtte velge en annen en den skjermen som jeg hadde valgt ( den dårligste ) får den hadde de ikke inne på lager før om en uke derfor kjøpte jeg den beste til 500 kr ..... som plaster på såret fikk jeg oppgradert pcen til 1,6 GHz til 1.733 GHz og en Bæreveske . Men ikke nok med det i dag så jeg over fakturaen og isteden får at det sto CL65 sto det faen meg CL70 og jeg sendte straks en melding å spurte vorfor de sendte meg en cl70 isteden for en CL65 og jeg vil jo sellfølgelig ha en CL70 så imåra tidlig skal jeg hente min CL70 på post kontoret isteden for en CL65 og jeg betalte ikke noe mer får CL70 selfølgelig og CL70 er ett råskinn på design og spesifikasjoner/finneser. så dette gleder jeg meg til Whitebox har imponert meg iforhold til det jeg har hørt om på dette forumet heia Whitebox Nå gjelder det bare å se om pcen virker da .. skal si ifra i mårra når jeg har testa den .. gleder meg Sendingsliste : Dato: Kl.: Hendelse: Poststed: 10.11.05 13.12 INNLEVERT POSTKONTOR 3501 HØNEFOSS 10.11.05 20.10 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO 11.11.05 10.15 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 4606 KRISTIANSAND S 11.11.05 16.14 ANKOMMET POSTKONTOR 4950 RISØR RISØR Herlig !! Mvh en som venter på å åpne opp pakkene på julaften aXaver Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 bytt emnetittel fort før tråden blir stengt.. brudd på 3-ords reglen.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hva er vitsen med å skryte hele tiden av whitebox? Greit at de har sendt pcen din, men du trenger ikke nevne det flere ganger. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Er ikke før PCen din har vært på service til Whitebox og du har den tilbake som du skal ha den innen 7 dager du skal skryte da men.... Lenke til kommentar
Scamps Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Er ikke før PCen din har vært på service til Whitebox og du har den tilbake som du skal ha den innen 7 dager du skal skryte da men.... 5141885[/snapback] Såvidt jeg forstår så har leveringstiden deres vært forferdelig også. Så da er det strengt tatt korrekt å skryte av de når leveringstiden forbedres. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Skulle faen meg BARE mangle når du driver butikk da! at dem nå kanskje klarer å levere ut en eller to datamaskiner til riktig tidspunkt er ikke noe imponerende, hvorfor i alle dager skal man skryte over dem når feks 15 andre seriøse aktører har levert sine varer tidsmessig korrekt i X antall ukjente år? Ikke nok med det, dem lyver deg jo rett oppi trynet når du snakker med dem på tlf!makan til møkkaselskap skal du lete lenge etter. Finner du et mer useriøst selskap, ja da blir jeg imponert Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Skulle faen meg BARE mangle når du driver butikk da! at dem nå kanskje klarer å levere ut en eller to datamaskiner til riktig tidspunkt er ikke noe imponerende, hvorfor i alle dager skal man skryte over dem når feks 15 andre seriøse aktører har levert sine varer tidsmessig korrekt i X antall ukjente år? Ikke nok med det, dem lyver deg jo rett oppi trynet når du snakker med dem på tlf!makan til møkkaselskap skal du lete lenge etter. Finner du et mer useriøst selskap, ja da blir jeg imponert 5142025[/snapback] Som jeg har nevnt før. Tror vi skal legge alt drittet vi har hørt om WB bak oss, og gi dem en ny sjanse ? Vi alle vet at WB har hatt problemer før, men det har jo vist seg i den senere tid at de faktisk har holdt hva de lover? Mvh Senshi Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Men det blir litt tåpelig å lage emne, og emnetittelen er "whitebox imponerer" bare fordi de har klart å sende pcen hans. Han kunne f.eks skrevet noe annet enn å skrive akkurat det. Lenke til kommentar
31137 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Har ikke noe forhold til Whitebox, så skal ikke si så veldig mye, men: Hvordan kan Whitebox imponere når de sender feil PC? Lenke til kommentar
NoNickAtAll Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Sitter her på min cl1559 fra WB som jeg fikk uten ekstra omkostninger etter å ha kjøpt en 1558 hos de som ikke var som den skulle .. Og når jeg returnerte den maskinen gikk det bare 3 dager fra de hadde mottat returen til jeg hadde ny maskin i postkassen. Var i utgangspunktet litt usikker på å handle fra de pgå mye snakk og skriverier om dårlig kundeservice. Men er veldig possitivt overasket over måten de håndterte returen og klagen min på. Ps: Kundeservice ringte meg faktisk samme dag som de mottok pakken,beklaget ,oppraderte maskintype og sendte maskinen samme dag. Veldig bra Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Gratulerer så meget da, du er vel blant de aller heldigste av de som har kjøpt derifra, jeg derimot har hatt så mye tull med dem at det aldri mer vil bli noe hvitboks lappiser. synes også at det er helt teit at folk skal lage tråder om whitebox fordi de har klart å levere en 3-4 maskiner riktig, tullete spør du meg rett å slett. Er dem like bra om 2 år, ja då kan du lage et innlegg og skryte om dem Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 synes ikke historien viser at whitebox imponerer. fint for deg at du har fått en bedre pc til samme pris (nesten), men grunnen til at du får det er jo at de har rota noe helt sjukt? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Jeg må si at prisene til Whitebox nå er veldig imponerende. Satte opp en 2.0sonoma, 2gb ram, 7200rpm 60gb, beste skjermen osv, x600 - kom rett over 10000! Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Jeg må si at prisene til Whitebox nå er veldig imponerende. Satte opp en 2.0sonoma, 2gb ram, 7200rpm 60gb, beste skjermen osv, x600 - kom rett over 10000! 5143959[/snapback] Regner med du ser at prisene deres er uten moms.. Lenke til kommentar
axaver Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Jeg fik pcen i dag og den funker perfect .. sitter på den nå .. Mvh Lykkelig WB kjøper aXaver Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Og da stenger vi tråden siden du ikke har vist noe vilje til å endre emnefeltet - slik jeg flere ganger på ulike steder har bedt deg om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg