Gå til innhold

God kameratelefon 3-4000. K750i? N70?

bj0rnar

Anbefalte innlegg

Halla!

Trenger en ny mobil som kan erstatte digitalkameraet i hverdagslige sammenhenger, dvs skole, fest osv.

Det skal være lett og smertefritt å overføre tatte bilder til pcn.

Har sett på k750i i et halvt år nå, og den frister selvsagt.

Spesielt nå som w800 har kommet, jeg har nemlig ingen bruk for en walkman, jeg har ipod :D

(Eneste forskjell på de to modellene er vel design, OS og minnekort?). Samtidlig synes jeg svart er mye penere enn oransje :p

Har også vært innom Nokias modeller, hvor N70 vel er det hotteste for tida. Men jeg synes den virker litt klompette, og er vel litt for mye buisness for meg.

Har også hørt at N80 er her snart, når kommer den evt?

Jeg er ikke helt sikker egentlig, hvilken av disse to mobilene (eller evt. andre) matcher disse kriteriene best?:

-Godt kamera med gode stillbilder (video er ikke så viktig)

- Gode menyer

- Støtte for høye minnekort

- God batteritid

- Rask ellers

Stillbilder er helt klart det viktigste for meg med innkjøp av denne nye telefonen :)

Hva bør jeg velge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du synes kvalitet på bilder er viktig så synes jeg du absolutt burde gå for K750 (spesielt når du ikke trenger walkman funksjon). Jeg har hatt denne i ca. 3-4 mnd nå og blir fremdeles overrasket over hvor bra bilder den tar. Det er fullt på høyde med mange digitalkameraer. Den har også et ganske bra fotolys, så den kan brukes på fester ol. N70 har jo også 2mpxl, men ikke autofokus så bildene blir litt mer uskarpe på denne. Og N90, tja har du usedvanlig romslige lommer og mye penger til overs så hvorfor ikke (bare husk at denne er på størrelse med en liten Stillehavsøy).

Endret av heier
Lenke til kommentar

Ut fra kriteriene dine så bør du absolutt skaffe deg en K750i ja. Liten, lett, supert kamera, ekstremt god batterilevetid og samtidig rask og enkel å bruke.

For all del.. N70 er også en bra telefon, men mye større og tyngre, dårligere kamera og dårligere batterielevetid. Den har vel heller ikke vibro etter det jeg har lest. N70 har litt bedre video og mulighet for å inst. mer eller mindre nyttige symbian programmer.

Lenke til kommentar
Ut fra kriteriene dine så bør du absolutt skaffe deg en K750i ja. Liten, lett, supert kamera, ekstremt god batterilevetid og samtidig rask og enkel å bruke.

For all del.. N70 er også en bra telefon, men mye større og tyngre, dårligere kamera og dårligere batterielevetid. Den har vel heller ikke vibro etter det jeg har lest. N70 har litt bedre video og mulighet for å inst. mer eller mindre nyttige symbian programmer.

5141094[/snapback]

N70 har i aller høyeste grad vibrasjon jo:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...