Gå til innhold

Eamgrafix.net#12. Hva tror dere om denne siden?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg prøver å lage et nytt design til siden min nå. Hittil har jeg laget en kjedlig verson, en rar verson og selvfølgelig den gode, gamle, fargesprakende versonen.

Etter å ha funnet ut at jeg ikke skal beholde noen av de, skal jeg kanskje slå meg til ro med denne firkantet hull i papir-versonen.

Hva syntes dere om den? litt kjedlig? Mulig det. Men det er ikke så farlig. Jeg har nemlig funnet ut at siden min ikke lenger skal være en portal'ish greie som sier "HALLO! VELKOMMEN! VI ER EN STOR BEDRIFT! KJØP! KJØP! KJØP!". Spesielt når jeg bare er en gutt på 17 som sitter hjemme foran data'n :p

Det skal altså bare være en side hvor folk kan se på sider og bilder jeg har laget. Vil de kjøpe noe, sender de en mail og spør om jeg kan tilby noe.

Kom med kritikk folkens! :D

Takk

Endret av N*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns fortsatt at ingenting overgår V7 jeg men.

Av disse syns jeg den 'kjedelige' var den diggeste, selv om det virker som om siden ikke helt sitter sammen eller hva jeg skal si. :p Den rare var jo bare rar, og den siste var jo kjedeligere enn 'den kjedelige'.

Lenke til kommentar

Jeg syns at versjonen du beskrev som kjedelig ikke var det, det var kanskje en noe kjedelig bakgrunn (den helt bakerste), men jeg likte veldig godt alt det andre på den siden der. Det var kjempegod grafikk, og siden var generelt meget stilig syns nå jeg! Så jeg vil anbefale deg å ikke slippe den ideen ned i søppelbøtta enda.

Den du beskrev som rar, er rar. Og for min del kan du bare åpne lokket til søppelbøtta og kasta den siden nedi, grunnen til at jeg ikke likte den var: Svart bakgrunn, for stor skrift og det at jeg får en føelse av at det er et design fra menyen til et eller annet crappy spill fra sent på 80 -tallet. Lite brukervennlig er det også.

Vil ikke mene det tredje ikke var så veldig fargesprakende.. Ditt orginale design var greit nok, men et eller annet manglet og det bakgrunnsbildet som går igjen og igjen passet ikke helt inn. Videre mener jeg en hvit bakgrunn ikke passer noe særlig godt inn.

På "Fixed" har du forandret på bakgrunnen, men syns heller det forrige designet var bedre på det punktet, fortsatt kjedelig med den hvite bakgrunnen (der menyen er osv.). Syns også at løsningen med pilene på orginalen fungerte bedre. Syns forresten det "fargesprakende bannet på toppen, på en eller annen måte må komme litt fram ellers på siden også, men mye mer anonymt.

På ditt Eamgrafix v 7 -design på denne tredje siden er det valgt løsninger som er bedre enn på det to forrige designende. Du har her en pen og stilfull logo som passer godt inn i resten av siden. Liker ikke helt bakgrunnen din (den helt bakerste), og mener du burde finne på noe annet som passer bedre inn. Oransje passet forresten ganske bra blått og hvitt passet dårlig. Syns ikke det designet var så stilig.

Den siste siden, mener jeg kan bli litt for kjedelig. Jeg likte dog bakgrunnene bedre her enn på de foregående designene. Likte menyen. Synes "boksen" burde vært noe større og fylt litt mer av siden. Bakgrunnen på boksen (den fremste bakgrunnen) passet forresten godt inn med thumbnailene på all den fine grafikken du har laget.

Er ikke så veldig flink til å gi respons, da jeg har en tendens til å innimellom være litt forvirret med tanke på hva jeg egentlig synes. Og meningene kan ofte gå litt hit og dit. (Dette er også min første respons på hjemmesider)

Men er det noe du lurer på angående mine meninger og respons er det bare å spørre. :)

Her er forresten en liten rangering:

1. Version 10 (den du mente var kjedelig)

2. web.htm. (Den du ville bytte til nå)

3. Version 8 - Grafitti

Lenke til kommentar

MC2 og Mikka: Takk :D:w00t::wee:

LoS: Du mener V8? V7 er en gammal greie som ligner en cs-klan-side (EDIT: neineinei! det er det ikke. jeg tok feil. begynner å gå i surr nå. Jeg tenkte på nummer 6). :!: Uansett er jeg lei av V8. Også har den etter min mening for manger farger, for mye tekst, for teit tekst og rett og slett et uproffesjonelt utseende.

EDIT2: Også var det V7 ja. Trodde folk hadde glemt den jeg. :p

Hmm.. Tror nok ikke jeg kommer til å bruke 'den kjedlige' til noe. Jeg er helt uenig med deg og syntes bare den er kjedlig :p Har liksom sett det så mange ganger før.

anderenlee: *takker og bukker* Men.. Livlig? Det skjønner jeg bare ikke.. hehe. Kanskje det bare er meg.

The Strategy-player: De eldre designene (7 og 8) kommer jeg nok ikke til å gjøre noe med. Jeg må ha noe nytt. Men du ga meg mye å tenke på der.

Ok, jeg skal tenke over den jeg mener er kjedlig. Det viser seg jo tross alt at flere mener den ikke er det.

Og ja! Den rare går i søpla. Det har jeg bestemt meg for nå :)

Større boks på den nye ja. Der ga du meg en ide. Skal finne på noe der.

Er det forresten noen som legger merke til forsøket mitt på å lage en papirbakgrunn på den nåværende? Etter hva jeg har erfart kan noe som knapt er synlig på en LCD-skjerm bli helt usynlig på en CRT (om noen har det).

Endret av N*
Lenke til kommentar

Papirbakgrunn? Altså på "body", eller mener du inni firkanten? Syns egentlig ingen av dem lignet veldig på papir :blush:

La imidlertid merke til at det var en enorm fargeforskjell på CRTen og LCDen. CRTen viser ganske matte brun-besje (eller hvordan det nå skrives) farger, mens LCDen er mer rødlig :S

EDIT: Du er en GUD når det kommer til grafikk! *tilbe* :w00t:

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Papirbakgrunn? Altså på "body", eller mener du inni firkanten? Syns egentlig ingen av dem lignet veldig på papir :blush:

La imidlertid merke til at det var en enorm fargeforskjell på CRTen og LCDen. CRTen viser ganske matte brun-besje (eller hvordan det nå skrives) farger, mens LCDen er mer rødlig :S

EDIT: Du er en GUD når det kommer til grafikk! *tilbe* :w00t:

5140873[/snapback]

Ja jeg tenkte på den som er i body. Mulig den ikke ligner så mye på papir. hehe. Greia var hvertfall at det skulle være en slags overflate som var det var kuttet et firkantet hull i. Og under, en annen overflate.

Det er nok CRT-skjermer som ikke viser farger så bra. Hvertfall ikke etter et halvt års bruk. Det er nemlig rød og noe orange i bunnen jeg har brukt.

Og takk! Alt dette skrytet om hvor flink jeg vistnok er hjelper virkelig til mitt pågående prosjekt: nemlig å slutte med WoW (for de som ikke vet det, så er det et veldig avhengighetsdannende dataspill som egentlig er ganske kjedlig) og fortsette med webdesign. :love:

Endret av N*
Lenke til kommentar

Bare et lite tips på hvordan du får bakgrunnen til å se enda mer "papir" ut er å kanskje slite det litt. Altså litt rifter, søl, rabling osv (bare forslag altså)

Headeren er veldig fin, men det kunne vært en smule mindre forløpning på den (den forsvinner litt for mye, men det er på en dårlig LCD skjerm. kan si hvordan det ser ut når jeg kommer hjem)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...