Backbone Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 hun har 19-årsdag på Søndag, og jeg har ikke ANELSE hva jeg skal kjøpe henne i gave. I det siste har det vært slik at vi har hatt god kontakt, og sendt et par fine meldinger til hverandre. Jeg liker henne godt, og jeg Tror hun liker meg også. Tanken på å kjøpe henne ett smykke eller noe slikt, har slått meg, men jeg tror det blir litt for "desperat", og vil heller kjøpe henne noe litt mere "forsiktig". For tiden bor jeg litt langt unna henne, men det ordner seg Er takknemlig for hurtige svar. Setter også pris på at du/dere ikke svarer: "Bare drit i det da" eller noe sånt, da situasjonen er slik at jeg ABSOLUTT ikke blir å drite i det! På forhånd: Takk Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 CD? Bok? Ettellerannet? Kommer jo helt an på hvilke interesser hun har.. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Tenkte jeg kunne svare dildo med en gang så du slipper flere av dem. Ellers er vel parfyme en fin ting ? eller hva med et par Nemi album ? Kansje en cd ? eller blomster ? En shopping tur til london? koster jo 300kr tur/retur. Leif var på tur. Endret 11. november 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Tenkte jeg kunne svare dildo med en gang så du slipper flere av dem. Ellers er vel parfyme en fin ting ? eller hva med et par Nemi album ? Kansje en cd ? eller blomster ? En shopping tur til london? koster jo 300kr tur/retur. Leif var på tur. 5140358[/snapback] eh London tur koster 300kr tur/retur ja! tenk deg stakkars gutt da, får regning på flere 1000kr når dama har gått berserk i london! Hmm... gi henne et par sokker eller no undertøy Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Sexy undertøy. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Noe personlig. Hjemmelaget kort er et must. Parfyme, kjede, øredobber, bok, CD, DVD. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Gaver der du ser gutten har fått med seg hvilke interreser og smak du har er jo et pluss i boken. Kanskje en cd med yndlingsmusikken. Et smykke er jo ikke "mye"da.. Litt spørs hvor du kjøper det og hvordan det ser ut ... En god bok kanskje, vist hun leser mye.. Du må bare tenkte litt etter, prøve å finne på noe litt kreativt. Hun blir nok glad uansett skal du se Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 hmm, slikt er aldri lett. jenter er noen komplekse skapninger. det jeg kan si er at om du ikke er sammen med denne jenta er nok et stort og glitrende smykke i meste laget. et diskrê lite armbånd derimot, tas nok imot med et "åååå, takk, så søtt av deg" lykke til Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Ikke kjøp smykker eller parfyme! (Dette har jo vi diskurtert her før) Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 I det siste har det vært slik at vi har hatt god kontakt, og sendt et par fine meldinger til hverandre. Jeg liker henne godt, og jeg Tror hun liker meg også. 5140326[/snapback] Med andre ord, bare venner med mulig for mer som du indikerer med gave. Kjøp noe "casual", en gave som ikke hinter. Det ville jeg gjort. At du gir gave viser allerede at du bryr deg. Resten går sin gange ville jeg tro Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Kjøp gavekort/ time på helsesenter/ spaa(elns) og evt et til deg også Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Viktigste er egentlig symbolet i gaven, ikke innholdet. Mener jeg. Kjøp f.eks et kort på 1m (fås kjøpe i alle bok/blomste butikker) der du skriver noe pent om henne osv osv. Også tar du en stooor eske, som får kortet til å virke sånn nogenlunde normal størrelse. Litt morsomt, også viser det at du har tenkt litt over det og lagt litt arbeid i det. Som gave kan du ta f.eks en DvD. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Ett personlig, gjerne morsomt kort er veldig viktig uansett om hun er venn eller kjæreste... Det er tanken som teller.. så f.eks en liten bamse eller noe annet å kose med er godt nok. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 pikk.............fjorten tegn Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 pikk.............fjorten tegn 5141803[/snapback] Kjøpe henne en tissemann på sprit? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 tenkte egentlig at pikk hadde vært en god gave, men jeg mener jeg så no bilder av en samling som en tysker hadde, og han hadde masse pikker fra dyr på flaske...pimp style... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå