Gå til innhold

Bursdagsgave til jente


Anbefalte innlegg

hun har 19-årsdag på Søndag, og jeg har ikke ANELSE hva jeg skal kjøpe henne i gave.

 

I det siste har det vært slik at vi har hatt god kontakt, og sendt et par fine meldinger til hverandre.

 

Jeg liker henne godt, og jeg Tror hun liker meg også.

 

Tanken på å kjøpe henne ett smykke eller noe slikt, har slått meg, men jeg tror det blir litt for "desperat", og vil heller kjøpe henne noe litt mere "forsiktig".

 

For tiden bor jeg litt langt unna henne, men det ordner seg :)

 

Er takknemlig for hurtige svar.

Setter også pris på at du/dere ikke svarer: "Bare drit i det da" eller noe sånt, da situasjonen er slik at jeg ABSOLUTT ikke blir å drite i det!

 

På forhånd: Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg kunne svare dildo med en gang så du slipper flere av dem.

 

Ellers er vel parfyme en fin ting ? eller hva med et par Nemi album ? Kansje en cd ?

eller blomster ?

En shopping tur til london? koster jo 300kr tur/retur.

 

 

 

Leif var på tur.

5140358[/snapback]

 

eh London tur koster 300kr tur/retur ja!

tenk deg stakkars gutt da, får regning på flere 1000kr når dama har gått berserk i london! :p

 

Hmm... gi henne et par sokker eller no undertøy

Lenke til kommentar

Gaver der du ser gutten har fått med seg hvilke interreser og smak du har er jo et pluss i boken. Kanskje en cd med yndlingsmusikken. Et smykke er jo ikke "mye"da.. Litt spørs hvor du kjøper det og hvordan det ser ut ...

En god bok kanskje, vist hun leser mye.. Du må bare tenkte litt etter, prøve å finne på noe litt kreativt. Hun blir nok glad uansett skal du se :thumbup:

Lenke til kommentar
I det siste har det vært slik at vi har hatt god kontakt, og sendt et par fine meldinger til hverandre.

 

Jeg liker henne godt, og jeg Tror hun liker meg også.

5140326[/snapback]

Med andre ord, bare venner med mulig for mer som du indikerer med gave. Kjøp noe "casual", en gave som ikke hinter. Det ville jeg gjort. At du gir gave viser allerede at du bryr deg. Resten går sin gange ville jeg tro

Lenke til kommentar

Viktigste er egentlig symbolet i gaven, ikke innholdet. Mener jeg.

Kjøp f.eks et kort på 1m (fås kjøpe i alle bok/blomste butikker) der du skriver noe pent om henne osv osv. Også tar du en stooor eske, som får kortet til å virke sånn nogenlunde normal størrelse.

Litt morsomt, også viser det at du har tenkt litt over det og lagt litt arbeid i det. Som gave kan du ta f.eks en DvD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...