Zippy_ Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Jeg innstallerte nye drivere til min pc, og det viste seg at det ikke funka særlig bra, jeg innstallerte drivere til chipset, IDE (som jeg egentlig ikke vet hva er :S), USB, og nettverkskort (innebygd). Når jeg hadde innstallert alle driverne, restarta jeg maskinen min, og nå hver gang den laster windows (dvs. rett etter den har lasta ikonene og bakgrunnen, før jeg rekker å gjøre noe) restarter den seg :S, PC: Ferdigbygd Packardbell OS: Windows XP Home SP2 Prosessor: Intel Pentium 4 , 3.2GHZ Hovedkort: Paros PDI (GA-85648 FXM2) Ver 1.2 µATX Jeg lastet ned driverne her. Her er informasjon om core logic "chipset" hentet fra Packardbell support Core Logic (Chipset) The SiS 648 FX DDR400 Chipset features: Processor Host/Bus support (800 MHz data transfer rate) Supports DDR 400/333/266 SDRAM AGTL+ & AGTL compliant bus driver auto compensation AGP V3.0 Compliant Supports Additional AGP8X/4X interface and Fast Write Transaction The SiS 963UA MuTIOL Media I/O features: PCI rev 2.2 specification support supports PCI bus at 33 MHz 3 PCI bus masters slots (1 combo with CNR connector) 133 MB/s maximum throughput High performance SiS MuTIOL 1G Technology Interconnecting SiS North bridge and South bridge chips Integrated Multi-threaded I/O link ensures concurrence of upstream/down stream data transfer width 1.2 GB/s bandwidth Multiple DMA Bus Architecture Integrated MuTIOL 1 G to PCI Bridge Dual IDE Master/Slave Controller 3 Universal Serial Bus Host Controller Fast Ethernet MAC Controller Audio Controller with AC97 Interface IEEE 1394 Host Controller Advanced Power Management IDMA Controller Interrupt Controller Three 8254 Compatible Programmable 16-bit Counters Keyboard Controller Multimedia Timers PCI to LPC Bridge Real Time Clock (RTC) with 512 B CMOS SRAM 1.8 V Core with Mixed 1.5 V, 1.8 V, 2.65 V and 3.3 V I/O CMOS Technology Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre Endret 11. november 2005 av Zippy_ Lenke til kommentar
Zippy_ Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 __________BUMP!_________ Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 prøv sikkermodus da (hold inn F8 under oppstart)... avinstaller de du tror er problemet... Lenke til kommentar
Zippy_ Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Hmm, gikk ikke, fikk velge om jeg ville boote på +harddisk, floppy, realtek boot agent, eller cd-rom, ingen av dem virket, uansett hvilken jeg valgte var det helt vanlig oppstart. Jeg vet ikke engang hvordan jeg formaterer den :S Lenke til kommentar
Zippy_ Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Hehe, problemet er løst, ringte service, fant ut at det var en skjult gjennoprettingskonsoll på harddisken, gjenopprettet pcn til sånn som dn var for 2 dager siden :!: Lenke til kommentar
matpakkesteini Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 jeg har akkurat samme problemer? hvor er denne sjulte gjennopretinigskontrollen du fant? eneste forskjell er at min henger seg og restartet rett etter den har loada windows. før bakgunn og ikoner. har også prøvd safemode men funka ikke. også prøvde jeg og trykke på der det står, start maskinen slik den var da den sist fungerte, men det funka heller ikke. sitterpå en bærbar nå Lenke til kommentar
Zippy_ Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Hvis du har en PACKARDBELL trykker du F11 under oppstart, eller "Gjenopprettingskonsoll for Microsoft Windows XP" i stedet for OS (hvis det kommer opp under oppstart) Lenke til kommentar
matpakkesteini Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 har ikke det. men kan teste når jeg kommer tilbake på mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå