hukkla Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Har en Linksys WRT54GX-v2 router,og skulle lagt in faste ip adresser .Er det noen som har gjort dette?Finner ikke noen instillinger på routeren som refererer til dette. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) OM du tenker på fast ip fra isp må du betale extra, om du tenker på å sette statiske adresser i steden for dhcp hjelp på ditt lokale nettverk må du søke på dette i manualen til ruteren søk: statisk ip på lokalt nettverk etc (og her må du huske å bruke ip adresser fra den private rangen + ikke sette opp ip adresser på forkjellige segment) edit: har aldrig brukt linky så kan ikke hjelpe deg mer, håper det hjalp litt- Endret 11. november 2005 av simalarion Lenke til kommentar
hukkla Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 OM du tenker på fast ip fra isp må du betale extra, om du tenker på å sette statiske adresser i steden for dhcp hjelp på ditt lokale nettverk må du søke på dette i manualen til ruteren søk: statisk ip på lokalt nettverk etc (og her må du huske å bruke ip adresser fra den private rangen + ikke sette opp ip adresser på forkjellige segment) edit: har aldrig brukt linky så kan ikke hjelpe deg mer, håper det hjalp litt- 5140279[/snapback] Det er statiske adresser på midt nettverk jeg tenker på.Jeg har gjort dette på flere routere før men på linksysen finner jeg ikke noen innstillinger for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå