Gå til innhold

Trenger nytt s754 HK med PCI-E.

Kasp

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nå tenkt til å oppgradere fra AGP til PCI-E og da trenger jeg et PCi-E hovedkort.

Har tittet litt på tester og i prisguiden samt på erfaringer på butikkenes nettsider, men å finne det hovedkortet som yter best, har en stille vifte/vifteløs og ikke koster altfor mye virker utrolig vanskelig da det finnes så utrolig mange kort på markedet.

Det jeg er på jakt etter er et kort til under 1000kr som har GbLAN, Firewire, PCI-E, lydløs vifte/vifteløst og som er stabilt.

Er ikke spesielt på jakt etter et overklokkingshovedkort. Skal vel mest brukes til krevende spill.

Edit: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=15025

Så på dette, men fant ikke noen tester av det eller erfaringer. Noen som vet?

Takker for hjelp.

Kasp :)

Endret av Kasp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
typen til søstra mi har det kortet der, og det er et generelt bra kort. litt lite plass for utviding av ram, siden det "bare" er tre slotter, men ellers et bra kort :)

Sweet™

5146909[/snapback]

Takker for svar.

Skal se litt nærmere på det, men det at det "bare" har tre slots er ikke så stort problem, siden jeg kjører 2x 512mb+1x 1gb.

Tar gjerne i mot andre forslag på andre hovedkort i samme slengen :)

Lenke til kommentar
Socket 754 har veldig sjeldent 4 minneslotter uansett, så det bør ikke være noe du leter etter. :)

5148596[/snapback]

Oki takk.

Tror da jeg går for det Gigabyte K8NE kortet, med mindre noen har noen negative erfaringer med det!

Edit: Så på Asus K8N4-E Deluxe og det så ganske bra ut utifra erfaringer og tester.

Endret av Kasp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...