Gå til innhold

Hvilket hovedkort? DDR eller DDR2?

AM6

Anbefalte innlegg

hardrock_ram: Tidligere skrev jeg følgende: "Istedet for å løpe vekk fra emnet, så bør man heller sende PM om noen virkelig ser så negativt på innlegg nr2.".

Men enkelte som deg klarer vist ikke dette.

Må si jeg ble litt forbauset når jeg så hvordan folk reagerte på dette innlegget. Dere har virkelig et lite problem hvis det skal så lite til for dere før dere begynner med slik "drittslenging" eller hva jeg nå skal kalle det.

Selv skjønner jeg at det var litt idotisk å skrive dette innlegget, men så idiotisk som dere oppfatter det var det virkelig ikke.

Dessuten så er det ikke rart jeg reagerer når jeg får slike tilbakemeldinger.

staljin: Greit nok at du syns det, og det kan du bare holde for deg selv.

Hold kjeft og glem denne tråden.

Er igrunn bare å stenge denne tråden anyway, har fått svar på det jeg trengte svar på..

5142158[/snapback]

Syns det er du som har veldig dårlig instiling. Først og fremst er du ikke i stand til å legge ut/presantere det du vil ha hjelp med på en skikkelig måte, og så er du veldig utålmodig, og hissig.

Eneste logiske forklaringen jeg finner på er at du går gjennom pubertet nå og at dine reaksjoner styres av de løpende hormoner, hvis ikke det så er du rett og slett en tulling, som bør settes på plass.

Syns det er bare synd at det er en del veldig snille mennesker der ute som hjalp deg alikevel(selv om jeg syns ikke du fortjenner det, og jeg klarer ikke å holde det for meg :tease: ).

Staljin

5146335[/snapback]

Staljin: Nok engang må jeg nevne at jeg ba folk sende pm istedet for å slenge dritt her.

Men du har vel sittet for lenge forran pc'n at du ikke skjønner dette.

Jeg er ikke noe hissig, men klart jeg reagerer på hvordan dere skriver.

Trodde ikke det var slike drittunger her, men det var det vist..

Lættis: Thanx :) Tror jeg kjøper den der og dropper nytt hovedkort ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trådstarter har fått svar på sitt spm. Ellers så kan krangling foregå på pm. Litt tolleranse og høflig veiledning overfor våre nye brukere er ikke å forakte, samtidig så må man ha litt tålmodighet med alle de dyktige menneskene som yter sin bistand her inne. :)

Tråden stenges etter ønske fra trådstarter og som følge av endel diskusjon som ikke hører hjemme her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...