Knudix Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Ja etter en natts lading, var kameraet plutselig dødt. Kommer ikke inn på kameramenyen. Når jeg trykker på menyknappen bare hopper den inn og ut igjen. Noen som har vært borti noe lignende eller har noen tips? Det kommer ingen feilmeldinger eller noe som helst. Har stillt alle innstillingene tilbake. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Ja etter en natts lading, var kameraet plutselig dødt. Kommer ikke inn på kameramenyen. Når jeg trykker på menyknappen bare hopper den inn og ut igjen. Noen som har vært borti noe lignende eller har noen tips? Det kommer ingen feilmeldinger eller noe som helst. Har stillt alle innstillingene tilbake. 5140094[/snapback] Har også hatt flere feil på mitt kamera.. Bare oppdater software via SEs hjemmeside eller stikk innom dropin-verkstedet i Oslo og få den oppdatert med nyeste software... Eller så kan du jo gjøre som meg å oppdatere den til W800i; valgmulighetene er mange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå