eplee Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Heii! jeg har lenge brukt CuteNews, men nå har det kommet slik at det må stå reklame for cutenews på siden... dette har ikke jeg lyst til. så finnes det noe som ligner på cutenews uten reklame ? de eneste kravene jeg har er : - IKKE reklame - enkelt å bruke - kan poste kommentarer - kan skifte på utseende takker for alle svar Endret 11. november 2005 av eplee Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Jeg har version 1.3.6 eller noe, som er uten reklame. Så hvis du greier å skaffe deg den så får du CN uten reklame Min: Your version : CuteNews v1.3.6 (build Id - 159) Endret 11. november 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Bruk litt tid å lær deg php. Funka fin fint for meg, og jeg angrer ikke et sekund. Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) http://ajfork.berlios.de/ Sjekk linken jeg ga deg. Den versjonen bygger videre på cutenews system, men mye mye bedre og flere muligheter. Den er like mye oppdatert som den versjonen til cutenews.com. Er uten reklamer og hele pakka. Endret 11. november 2005 av anderenlee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå