christian1986 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Da jeg en dag skulle starte disken, kom den ikke frem på min datamaskin. Etter å ha sjekket alle potensiellet løse kabler, begynte jeg å lure... Det jeg hadde glemt, var å se etter den i diskmanager. Her fant jeg deg, men plassen var utildelt... Etter å ha reddet mye av dataene formaterte jeg den. Mitt spørsmål er da: Er det en feil med selv disken som ga dette utslaget? PS! Jeg stopper disken før jeg slår den av... Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Du er dessverre ikke den første som opplever dette problemet. Min eksterne Maxtor har mistet filsystemet flere ganger. (Jammen godt det finnes recovery-progs) Hvorfor det skjer har jeg dessverre ingen forklaring på. Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Velkommen i klubben! Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Med andre ord: Ingen ting i veien med disken? Noen andre merker som er bedre? Endret 11. november 2005 av christian1986 Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Ingen som vet om noen andre disker med mindre problemer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå