Sensurert Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Har bestilt slik uv maling, så da lurte jeg på om noen her har testa det ? også lurte jeg på om dere har ideer til hva jeg kan male, har tenkt til kanten på skjermkort/lydkort og kanskje kondensatorer på hovedkortet, men er det farlig ? har jo sett mange som har det Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Mal bladene på viftene dine, vist du har. Kan også male kablene. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=383424 Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 (endret) ah der ja, takker Endret 11. november 2005 av Impetus90 Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Om du har kjøp UV Penn eller UV Maling burde du se her. Du vil nok få noen tips derfra! Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 har sett det der for lenge siden Lenke til kommentar
chase Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 malt bladene med blå UV maling fra ac ryan. se selv... Petter Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 (endret) nice chase, har samme vifta men bruker vannkjøling atm. har en sunbeam vifte som kjøles mosfets, men den er med 2 blå og 2 røde led lys i, vil effekten bli mindre eller? edit: kunne dere kommet med flere tips til hva jeg kan male? eventuelt en guide der de viser hva på hovedkortet du kan og ikke kan male? Endret 15. november 2005 av Impetus90 Lenke til kommentar
chase Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 UV stil skal etter min smak være UV og ikke andre vanlige lys..det ødelegger litt UV effekten, og det blir ikke like stilrent, syns jeg da. du kan jo prøve å koble ut de LEDsene som er på den kjøleren, hvis det går an. eller du kunne byttet de(LED) ut med UV dioder. Petter Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 er uv lys/dioder dyrt? hvor får man tah i det? så bildene og det dere hadde skrivd å ble inspirert Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 er uv lys/dioder dyrt? hvor får man tah i det?så bildene og det dere hadde skrivd å ble inspirert 5182929[/snapback] Kommer an på Det finnes vel leds og dioder, se sticky for mer info Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 UV-katoder har vanlig pris, bare kikk på f.eks. Microplex.no! LEDer koster ikke så mange kroner, men kommer litt ann på om du handler fra utlandet og om du skal ha 3mm, 5mm eller 10mm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå