anietsoj Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Lurer altså på om det er samme minnekort i PS1 som i PS2!? har PS1 med to minnekort, og lurer på om jeg får brukt disse til PS2..? har tenkt å kjøpe PS2 snart, og vil vite om jeg må kjøpe minnekort i samme slengen.. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Lurer altså på om det er samme minnekort i PS1 som i PS2!? har PS1 med to minnekort, og lurer på om jeg får brukt disse til PS2..? har tenkt å kjøpe PS2 snart, og vil vite om jeg må kjøpe minnekort i samme slengen.. 5139912[/snapback] Du kan loade fra minnekortet til PS1 men ikke save. du må nok kjøpe et minnekort til PS2 om du skal save. Husker ikke helt om det fulgte med et eller om jeg måtte kjøpe Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 okey.. håper ikke jeg må kjøpe, koster 300 kr :/ Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 På ps2 er det slik: -Du må ha ps2 minnekort for å lagre i ps2 spill -Du må ha psx minnekort for å lagre i psx spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå