anietsoj Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg har tenkt til å kjøpe enten Xbox eller PS2 om en liten stund.. Synes kontrollene til Xbox er veldig store og klumpete, men er dette noe man fort blir vant til? Vil gjerne høre meninger fra de som lurte på det samme da de kjøpte Xbox! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg synes ikke at xbox kontrollene er klumpete, spes type S er ikke klumpete, de første kontrollene som kom var veldig store. En kompis av meg hadde PS2, han var fan. Ville ikke høre om noe annet enn PS2. Etter et halvt år med besøk hos meg kjøpte han seg en xbox. Han fannt ut at kontrollen var bedre på xbox enn PS2, noe jeg synes selv også. Jeg kan aldri se for meg at man kan spille mer effektivt i skytespill med PS2 kontrollen. Annen sak er at du får mer for pengene med xbox. Den koster under 1000,- PS2 er vel over 1000,- Det som befinner seg inni xboxen er verd mer enn det som er i PS2. Du bør alikevel tenke på hvilke spill du liker. Selv liker jeg halo, derfor er xbox en selvfølge for meg. Lenke til kommentar
-=nibbler=- Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg tenkte nøyaktig det samme som deg da jeg vurderte xbox. Etter 2 dager skjønner du ikke hvorfor du tvilte! Jeg synes denne nå er bedre enn PS2 kontrolleren. Dette er vel og merke den "nye" kontrolleren. Den gamle _var_ klumpete, og veldig uggen å bruke. Men den nye funker fett som juling! Kjøp! (eller vent til xbox 360 kommer, den kontrolleren ser smooooth ut!!) Lenke til kommentar
Klyde frog Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg synes denne stripa illustrerer ganske godt størrelsen på X-box kontrollen. Kontrollen til PS2 er mye bedre synes jeg, mye mindre og nok knapper. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Men den nye funker fett som juling! Kjøp! (eller vent til xbox 360 kommer, den kontrolleren ser smooooth ut!!) 5140139[/snapback] Jeg må innrømme at jeg synes IKKE at 360 kontrolleren ser smooth ut... Bel faktisk velidg skuffa når jeg så den.. Fett nok med wirelless og headphones rett inn, men så ikke noe særlig god ut å spille på.. Mvh Johan Bråten(ikke 360 hater, bestilt jeg og ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg tenkte nøyaktig det samme som deg da jeg vurderte xbox.Etter 2 dager skjønner du ikke hvorfor du tvilte! Jeg synes denne nå er bedre enn PS2 kontrolleren. Dette er vel og merke den "nye" kontrolleren. Den gamle _var_ klumpete, og veldig uggen å bruke. Men den nye funker fett som juling! Kjøp! (eller vent til xbox 360 kommer, den kontrolleren ser smooooth ut!!) 5140139[/snapback] Den nye som du sier er en TYPE S kontroll.. Den store som var uggen var egentlig beregnet til oss europeere fordi de trodde alle europeere hadde store hender Lenke til kommentar
Mr_Snuffles Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Den originale, store, Xbox kontrolleren synes jeg var suveren til FPS og action spill (f.eks Halo og Splinter Cell) samt alle typer bilspill. Hvis man derimot spiller mye sportsspill eller slåssespill, type FIFA eller DOA, eller har små hender, er Type S å foretrekke. Så svaret blir at det kommer helt an på hva slags spill man spiller. Klarer du ikke å bli komfortabel med kontrollen etter en uke, bør du heller kikke på en av de mange andre alternativene. Når det gjelder Xbox 360, så har majoriteten av forhåndstestene av de nye kontrollene jeg har lest, vært overveldende positive. Det er til og med mange store gamingsider som kaller dette den beste kontrolleren til nå. Om få dager kan alle gjøre seg opp sin egen mening om akkurat dette. Et stort pluss for meg er at denne er PC kompatibel, uten ekstra overganger! Den nye PS3 kontrollen bør være en klar kandidat i kåringen av den verste kontrolleren noensinne, dersom de ikke gjør noen drastiske endringer før lansering. Endret 11. november 2005 av Mr_Snuffles Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Jeg er enig i at de orginale Xbox kontrollene var gedigne, og egentlig designet for bruk av lumberjacks og andre rugged men. Xbox S kontrollen er vel den kontrollen jeg har funnet som ligger best i mine hender iallefall, og jeg er strålende fornøyd med den. Synes PS2-kontrollen er litt for liten, og er ikke fornøyd med plassering av knapper og stikker. (Dette er igjen pga. størrelse). Orginale Xbox-kontroll nederst til venstre, S er nederst til høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå