Gilbert21 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 ahh endelig etter laaaang vente tid (føles ihvertfall sånn ut) så kom vidunderet med postbudet.. en splitter ny Dell XPS M170. Har fulgt med på mye av det som står om den her på forumet. Hver gang jeg har lest om hvor rå den er så har jeg gledet meg enda mer til den kom Jeg leste i et emne at det var en som ikke visste hvordan man skrur av LED lysene på laptopen(xps m170) det er såre enkelt.... det er noe som heter DellQuickset, her kan man velge farger på LED lysene og skru dem av. Alt etter ønske Nå kommer jeg antakeligvis til å tilbringe helgen med pcen, for å bli bedre kjent med den. Imorgen blir det vel en tur ut for å kjøpe meg et spill eller tre Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 hehe gratulere så meget er en fin lappis til å game med den ja! kjøpte du med 15% avslag dealen som Dell operer med ? Lenke til kommentar
Gilbert21 Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 (endret) er ikke sikker det skjer så mye på dell sin side nå for tiden prisene er nesten aldri det samme... gav nitten høvdinger Endret 11. november 2005 av Gilbert21 Lenke til kommentar
rscue Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 problemet på dell sin side er at det en stund operer med gratis frakt og så kan det neste gang være 15% på prisen men da er ikke frakten gratis og da blir prisene det samme.. Dette er utrolig irreterende RScue Lenke til kommentar
Gilbert21 Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Men en djævelsk god måte å lure kunder på.... Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 ja pleier som regel å være det ja, er heller ingen stor fan av Dell, men nå ser jeg at det både er dobbelt minneoppgradering gratis, 15% avdrag i pris samt gratis frakt i tillegg, noe som må være GANSKE bra med tanke på at du kan få en XPS M170 til 16k da Lenke til kommentar
Gilbert21 Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 (endret) følte meg litt lurt når jeg så det idag..... er jo kun to uker siden jeg bestilte min.. men men shit happens... Endret 11. november 2005 av Gilbert21 Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 er ofte sånt i pc verdenen da uheldigvis, og Dell er svært flinke til å svinge på prisene sine =/ men uansett, du har en knall pc som du kommer til å bli svært fornøyd med tror jeg! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Dell gjør noen blemmer iblant også, som er til fordel for oss kunder. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Eulogy skrev: Dell gjør noen blemmer iblant også, som er til fordel for oss kunder. 5140689[/snapback] Ikke minn meg på det igjen, Eulogy... Like etter at jeg bestilte min Insprion 9300, gjorde Dell en feil som gjorde at jeg kunne fått samme PCen til flere tusinger mindre... ARGH! Menmen. Føler fortsatt at jeg gjorde en god deal, og er veldig godt fornøyd. [/threadjack] Lenke til kommentar
Durvaltur Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Bestilte min i dag jeg også. Jeg ringte for å få tilbud, og for å få 7200rpm harddisk. Dell XPS M170 2 gig ram 7200 rpm harddisk 60 gig (har ekstern harddisk og annen pc til lagring) Pentium m 760 2,0 ghz (forskjellen på 760 og 770 er jo 1600 kr og 6% mer MHz... nei takk) 256DDR3 7800 GTX Go fri frakt 15% avslag på pris Bæreveske/ryggsekk (den eneste som passer til XPS) 4 Måneders utsettelse på betaling kr 275 19 000 Kr Det tilbudet og 2 gig med ram gratis, 15% avslag, og fri frakt er egentlig bare på nett. Men det er bare å spørre pent så får man Noen vet hvor lang tid det tar for man mottar pc-en? (jeg kan seriøst ikke vente ) Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hei. Er det noen som vet om det går an å sette in en SATA 2,5" disk i denne maskinen. Har maskinen de kontaktene som trengs. Link til - sata disk Sitat http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310981&cks=PRL Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Nmcu skrev: Hei. Er det noen som vet om det går an å sette in en SATA 2,5" disk i denne maskinen. Har maskinen de kontaktene som trengs. Link til - sata disk Sitat http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310981&cks=PRL 5141536[/snapback] Den støtter kun PATA-disker, ikke SATA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå