mongojarle Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 noe i samme duren: jeg kjenner en person som ba en annen fyr om å legge ut noe ram på diskett til han... jepp, det var det... Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) HVA" seff er det sant!! Jeg lasta ned 1GB ram til pc'n min for 2 dager siden. Det er viktig å passe på temperaturen i pc'n! den blir ganske høy. Men husk at du må ha over 1 GB plass på harddisken! eller så klikker det. Viktig! nå kan jeg åpne et program mye fortere! Det er nesten lit skremende! Det er enklere å laste ned raskere internet da. Jeg tror man skal legge html filen i system mappa. Men må stike skal laste ned prosessorkraft. men hvis man skal bare øke hastighten litt, så kan du bruke speedometeret på itavisen! Konge ! EDIT: fant ut at det ikke stemte Endret 16. november 2005 av tAno16 Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 hehe morro men har en misstanke om at dette er en spøk fra han sin side da :!: Lenke til kommentar
morra Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Jaja, synd for ham. Kjenner mange som kunne finne på noe slikt. Men jeg må innrømme at det er morsomt. Endret 21. november 2005 av morra Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Denne er gammel, er jeg rimelig sikker på. Mener å huske at jeg har lest den før. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Denne er gammel, er jeg rimelig sikker på. Mener å huske at jeg har lest den før. 5186430[/snapback] nei den var helt ny da jeg startet denne tråden.. btw brukeren heter BlodFerskBruker, se brukerens emner for tidspunkt osv.. Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Netopp tidspunktet jeg tenkte på. Er rimelig sikker på at jeg har sett noe lignende før 11.11.2005 skjønner du. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Synes at disse vitsene om å laste ned RAM etc. er rimelig oppbrukt nå.. Var gøy til å starte med men nå er det litt.. teit? synes jeg da.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Ligge på gulvet å fliere seg i hjel Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Denne var veldig veldig bra! Kanskje det beste gullkornet jeg har sett hittil! Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Om du slår opp ordet "Dum", i ei ordbok, får du nok noe ala det du skrev selv. "Mangel på kunnskap" 5164502[/snapback] Stemmer dumb [dum]adjective (comparative dumb·er, superlative dumb·est) 1. unintelligent: regarded as having or showing a low level of intelligence 5164515[/snapback] Det er ganske stor forskjell mellom intelligens og kunnskap da... Så det stemmer nok ikke, nei.. ;p Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 husker den tråd, =) lo godt. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 det må være tull en ting er å ikke ha mye peiling.. men jaja... ikke alle kan like mye.. Lenke til kommentar
icer Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 humm tatt herfra Men er nok ganske så sikkert bare kødd... Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Okey. seriøst.. den der var bare så ekstremt latterlig bra :!: Lo bare jeg såg topicen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå