Gå til innhold

Laste ned raskere RAM

StupidNick

Anbefalte innlegg

Han her er ny i PC-verdenen

Har kikket rundt på hele internett nå i flere dager, men jeg kan ikke finne ut hvor man kan laste ned ekstra ram og prosessor hastighet.Jeg trenger masse ram og veldig stor prosessor får min datamaskin er så gammel.Har benyttet et program som heter bearshare og et annet som heter bittorrent,men heller ikke de fant noen linker til ekstra ram.Jeg fikk disse programmene av en nabo,kan de ha feil i seg?Jeg trodde man kunne finne alt gratis på internettet,men kanskje jeg leter på feile plasser.Det er vel på slike undergrunnsinternettsider man skal lete for å finne slikt.Hvor lang tid tar det å laste ned ca 1 gigbit med ramm og kanskje en eller to giga til prosessoren?Jeg bruker en slik isdn linje,skal kunne få til dobbel fart,men tror ikke jeg har dobbelfart nå siden alt går så sakte nå.Kan jeg laste ned ramm og prosessor uten å sitte foran datamaskinen dersom det tar lang tid,eller må jeg passe på hele tiden slik at det ikke blir sånn minnelekkasje eller at prosseroren jeg laster ned blir for varm?Eller regulerer datamaskinen min slikt selv.Jeg har en slik ibm datamaskin,må jeg passe på mens dette lastes ned?

5139538[/snapback]

:!:

Endret av ÜberNabben
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man vet jo aldri om det er seriøst eller ikke.

Noen er faktisk så dumme at de tror det er slik. Andre er bare idioter som faktisk gidder å skrive noe slikt.

Fikk hverfall trimma smilebåndet litt :)

5164405[/snapback]

Dumme? Ekstrem mangel på kunnskap, tenker jeg...

Tenk på stakkaren som skrev dette nå og blir såret av alle utskjellelsene :no:

Lenke til kommentar
Om du slår opp ordet "Dum", i ei ordbok, får du nok noe ala det du skrev selv. "Mangel på kunnskap"

5164502[/snapback]

Stemmer :)

dumb [dum]

adjective (comparative dumb·er, superlative dumb·est)

1.  unintelligent: regarded as having or showing a  low level of intelligence

Endret av ÜberNabben
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...