^Jalla^ Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Jeg har et irriterende problem med at iexplorer bruker 100% cpu. Det kommer de fleste ganger når jeg åpner leseren og blir da nødt til å lukke den og åpne ny før jeg kan bruke den som normalt igjen, dette må jeg av og til gjenta flere ganger. Fikk dette problemet for ikke så mange dagene siden. Hva kan dette være? Endret 11. november 2005 av ^Jalla^ Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Sjekk ut dette...kan være løsningen.. Tweak Lenke til kommentar
^Jalla^ Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Sjekk ut dette...kan være løsningen..Tweak 5139667[/snapback] Nei det har ikke noe med det å si, det fikser problemet med at explorer bruker 100 % cpu Her er problemet at internet explorer pruker 100 % Lenke til kommentar
pine Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Bytt browser du Firefox eller opera. Begge er overlegen IE. Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Opera er meget bra. Mange flotte funksjoner. og gratis blitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Bytt browser du Firefox eller opera. Begge er overlegen IE. 5140277[/snapback] Nå spurte ikke trådstarter etter alternative versjoner, han spurte etter en løsning på problemet. Trådstarter: Et av problemene kan være adware/virus og annen dritt som gjør at IE ikke fungerer normalt. Last ned AdAware el. lign. og scan PCen. Mann 1: Eyh! Opelen fungerer dårlig, når jeg starter den lager den et sabla bråk, Hva kan jeg gjøre? Mann 2: Herregud, kjøp deg Ferrari, det er jo mye bedre! Lenke til kommentar
^Jalla^ Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Bytt browser du Firefox eller opera. Begge er overlegen IE. 5140277[/snapback] Nå spurte ikke trådstarter etter alternative versjoner, han spurte etter en løsning på problemet. Trådstarter: Et av problemene kan være adware/virus og annen dritt som gjør at IE ikke fungerer normalt. Last ned AdAware el. lign. og scan PCen. Mann 1: Eyh! Opelen fungerer dårlig, når jeg starter den lager den et sabla bråk, Hva kan jeg gjøre? Mann 2: Herregud, kjøp deg Ferrari, det er jo mye bedre! 5145026[/snapback] Ja, så sant, jeg spurte etter hjelp til den leseren jeg har, ikke alternative lesere, he he!! Har prøvd å scanne med spyware og slikt uten resultat, kan også prøve med AdAware. Lenke til kommentar
^Jalla^ Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Jeg har nå kjørt AdAware på maskinen. Den fant noe med "Browser Hijack" Jeg fjernet denne men det er fortsatt like galt. Noen andre idéer til hva dette kan være?? Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Har du kjørt alle oppdateringer på Windows Update da? Lenke til kommentar
^Jalla^ Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Har du kjørt alle oppdateringer på Windows Update da? 5156099[/snapback] Ja men jeg har ikke oppdatert til SP2, har dårlig erfaring med det. Lenke til kommentar
^Jalla^ Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Nå har jeg lastet ned SP 2 og alle nyeste windows oppdateringer men jeg har fortsatt samme problem. Noen som har noen idèer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå