vstr Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 hva er gale, det kan da ikkje være normalt at eet vanlig nedlastningsprogram skal bruke så sinnsykt masse av PCen min. og så har eg fler eproblemer, eg får ikkje høy nedlastningshastighet uansett. klikker eg på en fil der hastigheten er merket med T3, så må eg opp til 8 brukere ca før hastigheten er oppe i 70kb/s. har eg glemt å åpne porten som LimeWire bruker? isåfall hvilke port bruker programmet? takker for svar. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg har ingen løsning til deg, men kan støtte opp om at Limewire bruker vanvittig med ressurser. Det skjer på min PC, og i følge det store internet skjer det hos de aller fleste brukerne av programmet. Hvorfor det skjer, er uvisst, men dårlig kode og evt. mye unødvendig glam. har nok skylden. Anngående nedlastingshastighet så har jeg ikke så mye å komme med. Har kun brukt programmet et fåtalls ganger, nettopp på grunn av måte programmet behandler maskina. Lenke til kommentar
vstr Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Jeg har ingen løsning til deg, men kan støtte opp om at Limewire bruker vanvittig med ressurser. Det skjer på min PC, og i følge det store internet skjer det hos de aller fleste brukerne av programmet. Hvorfor det skjer, er uvisst, men dårlig kode og evt. mye unødvendig glam. har nok skylden. Anngående nedlastingshastighet så har jeg ikke så mye å komme med. Har kun brukt programmet et fåtalls ganger, nettopp på grunn av måte programmet behandler maskina. 5139704[/snapback] har du noe forslag til program eg kan bruke då? som har samme mulighetene som limeWire? altså nedlastning av andre personer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå