Trust me Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Hei, det jeg trenger hjelp til er å koble min database som jeg har laget i Access mot VB6 applikasjon slik vil jeg at det skal virke: jeg har programert i vb6 ett søkefelt der jeg skal kunne skrive inn ett navn og så skal programet søke i min database som jeg har laget i access men hvordan skal jeg få det til? jeg er ikke noe god i engelsk så plz ikke send linker til engelske sider skriv heller det her på forumet Takker for alle svar Hilsen Trust me. .............. Endret 11. november 2005 av Trust me Lenke til kommentar
Trust me Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Er det ingen som vet det? jeg er trenger å vite det ganske fort så jeg sitter stor pris om noen tar seg litt tid og forklarer det til meg. Mvh Trust me. Lenke til kommentar
mikaelandre Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 jeg kan databaser, men ikke vb6... hva med å spørre i vb forumet? Lenke til kommentar
Trust me Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 hva med å spørre i vb forumet? 5145632[/snapback] Jeg kan jo prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå