Gå til innhold

Trenger link til ram og prosessor

BlodFerskBruker

Anbefalte innlegg

Har kikket rundt på hele internett nå i flere dager, men jeg kan ikke finne ut hvor man kan laste ned ekstra ram og prosessor hastighet.Jeg trenger masse ram og veldig stor prosessor får min datamaskin er så gammel.Har benyttet et program som heter bearshare og et annet som heter bittorrent,men heller ikke de fant noen linker til ekstra ram.Jeg fikk disse programmene av en nabo,kan de ha feil i seg?Jeg trodde man kunne finne alt gratis på internettet,men kanskje jeg leter på feile plasser.Det er vel på slike undergrunnsinternettsider man skal lete for å finne slikt.Hvor lang tid tar det å laste ned ca 1 gigbit med ramm og kanskje en eller to giga til prosessoren?Jeg bruker en slik isdn linje,skal kunne få til dobbel fart,men tror ikke jeg har dobbelfart nå siden alt går så sakte nå.Kan jeg laste ned ramm og prosessor uten å sitte foran datamaskinen dersom det tar lang tid,eller må jeg passe på hele tiden slik at det ikke blir sånn minnelekkasje eller at prosseroren jeg laster ned blir for varm?Eller regulerer datamaskinen min slikt selv.Jeg har en slik ibm datamaskin,må jeg passe på mens dette lastes ned?

Endret av BlodFerskBruker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva snakker du om?

5139566[/snapback]

Er nybegynner på internettet,men min nabo har sagt at alt kan hentes gratis ned fra internettet.Og han har brukt internettet i over fem år.Så derfor leter jeg etter plasser hvor jeg kan hente ned mere ramm,og raksere professor til min ibm datamaskin.Jeg har en virus ting,slik at jeg ikke trenger å være redd for at min datamaskin skal få virus.Derfor kan jeg bare laste ned disse tingene. Så derfor blir jeg så glad om noen her kan hjelpe meg med å legge ut en link eller to.Men hvor lang tid vil dette ta,og må jeg passe på daatmaskinen hele tiden?

Lenke til kommentar
Ingen kan være så domme......

5139658[/snapback]

Mulig det, men de fleste kan skrive,men det kan tydeligvis ikke du.

Er det slik at jeg må først dele noen linker før andre vil dele linker med meg?

Dere kan jo skrive hva dere vil laste ned,så skal jeg sjekke med min nabo om jeg kan gi dere noen linker til det dere måtte trenge å laste ned.Er det noen spesielle programmer jeg må bruke for å laste ned ramm og prosessor?Eller kan jeg gjøre det rett fra vevleseren,jeg bruker den som ibm datamaskinen har innebygd.Trenger hjelp,er ny på internettet.

Lenke til kommentar
Har kikket rundt på hele internett nå i flere dager, men jeg kan ikke finne ut hvor man kan laste ned ekstra ram og prosessor hastighet.Jeg trenger masse ram og veldig stor prosessor får min datamaskin er så gammel.Har benyttet et program som heter bearshare og et annet som heter bittorrent,men heller ikke de fant noen linker til ekstra ram.Jeg fikk disse programmene av en nabo,kan de ha feil i seg?Jeg trodde man kunne finne alt gratis på internettet,men kanskje jeg leter på feile plasser.Det er vel på slike undergrunnsinternettsider man skal lete for å finne slikt.Hvor lang tid tar det å laste ned ca 1 gigbit med ramm og kanskje en eller to giga til prosessoren?Jeg bruker en slik isdn linje,skal kunne få til dobbel fart,men tror ikke jeg har dobbelfart nå siden alt går så sakte nå.Kan jeg laste ned ramm og prosessor uten å sitte foran datamaskinen dersom det tar lang tid,eller må jeg passe på hele tiden slik at det ikke blir sånn minnelekkasje eller at prosseroren jeg laster ned blir for varm?Eller regulerer datamaskinen min slikt selv.Jeg har en slik ibm datamaskin,må jeg passe på mens dette lastes ned?

5139538[/snapback]

Du får vel ikke denne meldingen på skjermen ?

Lenke til kommentar

Det var et par linker til slike butikker på internettet,men jeg har hørt av noboen min som har brukt internettet i fem år nå at slike butikker kan tømme hele sparekontoen til folk så det tør jeg ikke.Ikke har jeg noen typer kredittkort heller.Tar pengene mine ut direkte fra landpostbudet en gang per måned jeg.Tror heller jeg trenger en link til plasser hvor jeg kan laste slikt ned.

Lenke til kommentar

Erè mulig å få det inn i huet?? DET GÅR IKKE ANN Å LASTE NED RAM OG PROSESSORER! DET ER FYSISKE TING I DATAMASKINEN DIN! En datamaskin er den tingen du sitter og trykker på, og tror du det er en to,mm blokkboks? NEI! Det sitter noe INNI den og slike ting kalles HARDWARE og det kan MAN TA PÅ! Vet du hva? Du kan ta naturfag for 6. klasse for der står det om dette! Fortell naboen at det er ikke fysiske ting man kan laste ned, bare bilder programmer og annet stahs, ikke fysiske deler av maskinen, for det må kjøpes. Du kan kjøpe det i vanelige IT-nutikker der du bor også. Elkjøp, Datagriff.....Dell er det i ALLE FALL trygt å handle hos, for der handler jeg! www.dell.no

Pg ALT er ikke gratis her i verden;)

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...