Bimmelom Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hei. Jeg har egentlig litt lyst på en bærbar PC, som skal brukes til MSN og litt surfing nede i stuen. Jeg skal ikke ha noe dill dall, eneste som er viktig er trådløst internett. Denne skal være billigst mulig. Jeg har ikke bruk for noe bedre, ettersom jeg ikke skal bruke den til noe spesielt utenom MSN. Har stasjonær PC også, specs kan du se i signaturen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 da er vel bruktmarkedet tingen for deg ? Lurt å sjekke der om du ikke skal bruke den til noe mer. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 HAH! Han kan skaffe seg en laptop som er mer enn god nok til surfing og MSN bruk (faktisk kjøre mange tunge programmer) for en meget billig penge hvis han kjøper brukt. Datamaskiner går ut på dato så fort i dag at det er skumelt. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Finn noe på bruktmarkedet ja Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Datamaskiner går ut på dato så fort i dag at det er skumelt. bærbare holder pris lenger enn stasjonær Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf..._vartypes_text# Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 whitebox har også et par billige modeller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå