LordGraveN Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg har tråløst nettværk. men det suger big time... så jeg vil splitte en kabel så det blir en til tråløse tingen og en til rommet mitt. hva skal jeg bruke da? er det en switsh?? Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 er det ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hva består det trådløse nettet ditt av nå? modem? andre pc-er eller annet nettverk? Lenke til kommentar
kain Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Du kan bruke en switch Kjøp en bilig switch og leg tper til det du skal ha på Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 jeg skal også kjøpe litt ekstra kabler uten plugger.. ser på kompett... hmmm... Installasjonkabel?? Patchkabel? hva er det som er best?? er de ulike? Lenke til kommentar
kristianha Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 installasjonskabel er normalt litt mykere... Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 installasjonskabel er normalt litt mykere... 5139886[/snapback] Patche kabel er mykest! Installasjonskabel er beregnet for fast installasjon, og ligger normalt i rør eller kanal... Patche kabel brukes mellom komponenter med plugg i endene.. Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 takk for den!... jeg skal kjøpe uten plugger. er det lett og sette på de selv?? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 takk for den!... jeg skal kjøpe uten plugger. er det lett og sette på de selv?? 5142469[/snapback] Ja, med litt trening så men du må jo ha tang for og presse dem på og husk og koble etter skjema så du får det til og virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå