Gå til innhold

Ny pc til gaming...

Anbefalte innlegg

Nå skal han ha en ny Pc til gaming og han får bedre gaming ytelse med 1 gig ram ved å legge de pengene han sparer der i skjermkort.

Og han får også bedre gaming ytelse ved å gå ned på prosessor hastighet og  legge de pengene også i skjermkort.

Og dermed får han en sli Pc med bra strømforsyning til 12000 kr.

5154702[/snapback]

Der må jeg si meg helt uenig med deg. Tyngre spill med mye texture som skal lastes nyter veldig godt av 2048 mb ram. Samtidig kan man tenke fremover, flere og flere spill vil kreve mer ram, og med 2x1024 har man større frihet til å oppradere til 4 gb ram. Dessuten kan ha kjøpe et nytt skjermkort en dag han får penger. Har han kjøpt 2x512, må ha kjøpe 2x512 ved oppradering, og da er alle slots fulle, og han har 2 gb. Ellers må han kaste brikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg forklarte meg ikke dårlig,det er bare dere som ikke kan lese..

Det er bare unger som kan tolke det at jeg mener spill med Sli,jeg skriver jo at denne Pc`n er bedre til spill med Sli.Skulle kansje satt to skjermkort eller bedre ytelse med Sli men jeg tenker jo ikke over at jeg må skrive så unger kan skjønne hva jeg mener.

5154174[/snapback]

Mest selvmotstridende innlegget noensinne :!:

Lenke til kommentar
Jeg forklarte meg ikke dårlig,det er bare dere som ikke kan lese..

Det er bare unger som kan tolke det at jeg mener spill med Sli,jeg skriver jo at denne Pc`n er bedre til spill med Sli.Skulle kansje satt to skjermkort eller bedre ytelse med Sli men jeg tenker jo ikke over at jeg må skrive så unger kan skjønne hva jeg mener.

5154174[/snapback]

Mest selvmotstridende innlegget noensinne :!:

5160542[/snapback]

Beklager, men jeg klarer faktisk ikke å se noe selvmotstridende i det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...