nda Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Har satt stor pris på den nye oppgraderingen av amobil, nye farger osv.... De siste dagene har jeg imidlertid oppdaget at visningen veksler mellom det nye oppsettet (gul) og det gamle (blå). Veldig irriterende, ser ut som det skjer litt tilfeldig med ujevne mellomrom. Ligger det nye skin'et over det gamle slik at det på en måte "skinner gjennom"? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Har satt stor pris på den nye oppgraderingen av amobil, nye farger osv.... De siste dagene har jeg imidlertid oppdaget at visningen veksler mellom det nye oppsettet (gul) og det gamle (blå). Veldig irriterende, ser ut som det skjer litt tilfeldig med ujevne mellomrom. Ligger det nye skin'et over det gamle slik at det på en måte "skinner gjennom"? 5139107[/snapback] Snakker vi her om designet til amobil-skinnet som de bruker på forumer, eller er det snakk om designet som de bruker på sin forrside? Lenke til kommentar
nda Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Snakker vi her om designet til amobil-skinnet som de bruker på forumer, eller er det snakk om designet som de bruker på sin forrside? Jeg snakker her om bruk av forumet Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Nei vi har ikke gjort noe slik, anbefaler at du tømmer cachen/tester en annen nettleser og ser om ikke det hjelper. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Enkelte ganger får jeg dette problemet selv, men hos meg bytter det mellom Diskusjon.no- og Akam-skinnet. Lenke til kommentar
nda Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Enkelte ganger får jeg dette problemet selv, men hos meg bytter det mellom Diskusjon.no- og Akam-skinnet. 5151577[/snapback] Dette har jeg også opplevd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg