chokke Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Ja, jeg er litt usikker på builden min som er affliction for det meste og litt destruction (lvl 40). Største problemet mitt er om jegt skal ta med ruin og bruke 3 (som jeg føler unødvendige) poeng i destruiction eller ofre det og ta med bedre stamina på imp. Den andre tingen er om jeg skal ha shadowmastery og dark pact (istedet for ruin da) eller om jeg skal ha 15% med stamina og 1 poeng til overs. Kommer mest sannsynlig til å gå stamina/damage gear med intelect som sekundær prioritet. Hva er deres mening, og hvorfor? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg mener du ikke bør gå for 15% stamina når du lvler opp, men heller satse på å få dark pact og de første talentene i destruction fortest mulig. Henviser også til denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=492062&hl= Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 enig med Pinglebolle.. gå over til 15% mer HP på ca. lvl 55+ eller noe sånt, så kansje du overlever litt lenger Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 I end-game (vet du ikke er der enda ) så må du nesten ta et valg om du vil gjøre massiv skade (pve) eller tåle en del bank (pvp). Hvis du gjør litt av begge deler, så kan du selvfølgelig også lage en mellomting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå