0069 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Forstår ikke hvorfor spillene går så dårlig på min PC. Har en Fujitsu Siemens scaleo P og LSD sjerm Benq-FP731 http://www.fujitsu-siemens.com/products/de...s/scaleo_p.html Jeg har Intel® Pentium ® 4 CPU 3.20GHz. 512 MB RAM Treneger jeg mer minne? eller hva? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Spørs kva spel det gjeld og kva du legg i "dårlig". Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Kommer an på skjermkortet mye, og 512MB RAM er lite i dag. Du burde ha 1GB RAM. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Har du onboard VGA? Eller et eget skjermkort? Onboard = du kobler til skjermen bare noen få cm under tastatur- og mus-tilkobling, og sammen med en del USB-kontakter. Skjermtilkoblingen står vertikalt Eget skjermkort = skjermen kobles til lenger ned, og tilkoblingene står vannrett. Onboard = nyere spill med god 3D-grafikk suger uansett hvor rask CPU og hvor mye RAM du har. Eget skjermkort: ytelse i spill er veldig avhengig av hva slags skjermkort dette er, og hvor kraftig CPU og hvor mye RAM du har. Håper det hjalp litt, det sto ikke noe hos Fujitsu-Siemens om hva slags skjermkort som er tatt i bruk i din maskin, så dette får du finne ut av selv. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Med den pcèn kan du heller ikke forvente noe særlig da :sorry: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå