The Norwegian Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jaha... *rapportert* 5151722[/snapback] What the foot? HATER sånne klipp! sitter hele iden og tenker på HVORDAN I HELVETE? 5152002[/snapback] Vi har jo en filmklipp tråd... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jaha... *rapportert* 5151722[/snapback] What the foot? HATER sånne klipp! sitter hele iden og tenker på HVORDAN I HELVETE? 5152002[/snapback] Vi har jo en filmklipp tråd... 5153256[/snapback] Vi har en filmklipptråd, en vitsetråd, og en bildetråd. Hva er det da igjen som vi kan diskutere? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 det var visst veldig mange som hadde lyst til å se den videoen i dag, jeg får bare opp meldign om at det er "too many connections" Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Uansett et fett triks Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Det stemmer forøvrig at TV2 hadde et program for ca. 10 år siden med Trygve Rønningen som het "Nå eller aldri" der de hadde en tryllekunstner som avslørte et triks i slutten av programmet. Det stemmer også at TVNorge for ikke så lenge siden viste et amerikansk program som var dedikert til slike avslørelser. Ellers vil jeg tro PROuser rett i hvordan trikset er utført! edit: la til litt Endret 15. november 2005 av krister461 Lenke til kommentar
synsing Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 OT: Jeg synes det er latterlig at det går program på tv der slikt blir avslørt? Da forsvinner jo gleden ved det. Riktignok har jeg hørt teorier om at det var nødvendig med et slikt program fordi magikere lenge har terpet på gamle effekter, og at de blir tvunget til å tenke nyskapende, men likevel... on: PROuser, det høres riktig ut Lenke til kommentar
Sink Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 se skyggen i lyset helt mot slutten, er ikke det et bein? Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Fyren har på seg "clip-on" bukse og skjorte over samme type bukse og skjorte, så en ikke ser forskjellen. "clip-on" klærene er i tillegg forsterket med papp, så han kan bevege dem slik at det ser ut som om kroppen er inni disse "clip-on" klærene, mens platen kvinnene holder skjuler hans egentlige bevegelser. I slutten ser en helt klart at han fester "clip-on" buksa og retter på skjorta, så det skal se ekte ut. Så et filmklipp her om dagen om en som gjorde det enda bedre, uten å bruke plate foran. Fantastisk bra. Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Har du link til dette? Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 my god, dette var jo en av de få tryllekunstene man virkelig kunne se og forstå hva han gjør.. nei denne imponerte meg lite. selv om det sikkert ligger en god del trening bak.. irriterer meg mere over denne her som jeg fikk på mail for et par dager siden.. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 irriterer meg mere over denne her som jeg fikk på mail for et par dager siden.. 5164296[/snapback] Bare filmtriks. Tror ikke på det før jeg fysisk ser det i virkeligheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå