Gå til innhold

David Copperfields morsomme lasertriks

Zindex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaha...

*rapportert*

5151722[/snapback]

What the foot?

HATER sånne klipp! sitter hele iden og tenker på HVORDAN I HELVETE? :tease:

5152002[/snapback]

Vi har jo en filmklipp tråd... :roll:

5153256[/snapback]

Vi har en filmklipptråd, en vitsetråd, og en bildetråd. Hva er det da igjen som vi kan diskutere?

Lenke til kommentar

Det stemmer forøvrig at TV2 hadde et program for ca. 10 år siden med Trygve Rønningen som het "Nå eller aldri" der de hadde en tryllekunstner som avslørte et triks i slutten av programmet.

Det stemmer også at TVNorge for ikke så lenge siden viste et amerikansk program som var dedikert til slike avslørelser.

Ellers vil jeg tro PROuser rett i hvordan trikset er utført! :)

edit: la til litt

Endret av krister461
Lenke til kommentar

OT: Jeg synes det er latterlig at det går program på tv der slikt blir avslørt? Da forsvinner jo gleden ved det. Riktignok har jeg hørt teorier om at det var nødvendig med et slikt program fordi magikere lenge har terpet på gamle effekter, og at de blir tvunget til å tenke nyskapende, men likevel...

on:

PROuser, det høres riktig ut

Lenke til kommentar

Fyren har på seg "clip-on" bukse og skjorte over samme type bukse og skjorte, så en ikke ser forskjellen. "clip-on" klærene er i tillegg forsterket med papp, så han kan bevege dem slik at det ser ut som om kroppen er inni disse "clip-on" klærene, mens platen kvinnene holder skjuler hans egentlige bevegelser. I slutten ser en helt klart at han fester "clip-on" buksa og retter på skjorta, så det skal se ekte ut.

Så et filmklipp her om dagen om en som gjorde det enda bedre, uten å bruke plate foran. Fantastisk bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...