Zindex Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 http://www.lemonzoo.com/funny_videos/652/d...usion.html#mtop Nesten for skremmende til å være sant. Veldig kult triks Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg skal ikke prøve å forstå hvordan han gjorde det der. Men da har helt sikkert noe med speil og sånt å gjøre Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg skal ikke prøve å forstå hvordan han gjorde det der. da er vi to Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Den der var jo syyk! Lenke til kommentar
morra Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 David Copperfield er tøffere enn toget Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Er helt syk. Så det trikset m.f live i spectrum får en del år tilbake. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Er helt syk. Så det trikset m.f live i spectrum får en del år tilbake. 5139653[/snapback] Det trikset var overhode ikke i spektrum.. Copperfield har vært i Norge 1 gang og da var jeg der og.. Jeg hadde huska det trikse der... --- men uansett.. må være filmtriks og bluescreen det trikset der ass.. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 håhå jeg elsker sånt. Skjønner ikke hvordan han fikk det til, men noe av det mest imponerende av han må vel være da han gikk inn i en kjempevifte Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Det trikset var overhode ikke i spektrum.. Copperfield har vært i Norge 1 gang og da var jeg der og.. Jeg hadde huska det trikse der...--- men uansett.. må være filmtriks og bluescreen det trikset der ass.. 5139653[/snapback] hmm.. er mulig at jeg husker feil det er jo en del år siden. Var det ikke det da? :S EDIT litt quote feil Endret 11. november 2005 av rkg1000 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hmm.. Hvordan klarte han det? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hater sånt som det, skjønner ikke hvordan det går. Digga den serien på tv-norge der de avslørte triks Lenke til kommentar
sixx Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hmm..Hvordan klarte han det? 5140015[/snapback] Er det så inmari viktig da:P Det so mer viktig er jo faktisk at det var et sinnsykt kult triks Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hvordan han klarte det!: -Buksen er stiv, og den er bare festet nederst på bena hans. Den er åpen bak.. -Skjorten er også stiv, og den er bare festet øverst på kroppen, og er åpen bak den og.. -Derfor kan han bøye kroppen bak forkledningen i forskjellige posisjoner, slik at det ser ut som kroppen deler seg. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hater sånt som det, skjønner ikke hvordan det går.Digga den serien på tv-norge der de avslørte triks 5140398[/snapback] Endelig noen som husker den! Vet du hva den heter? Hadde vært kjekt å finne noen nedlastbare klipp fra denne serien, som forresten var konge. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hater sånt som det, skjønner ikke hvordan det går.Digga den serien på tv-norge der de avslørte triks 5140398[/snapback] Endelig noen som husker den! Vet du hva den heter? Hadde vært kjekt å finne noen nedlastbare klipp fra denne serien, som forresten var konge. 5141907[/snapback] Den maskerte magiker elns? Tror det var det som sto på tekst tv for mange år tilbake Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 håhå jeg elsker sånt. Skjønner ikke hvordan han fikk det til, men noe av det mest imponerende av han må vel være da han gikk inn i en kjempevifte 5139848[/snapback] Harald Rønneberg i Senkveld gjorde det trikset også. Utrolig å se på, ja! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jaha... *rapportert* Lenke til kommentar
johnj Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hater sånt som det, skjønner ikke hvordan det går.Digga den serien på tv-norge der de avslørte triks 5140398[/snapback] Endelig noen som husker den! Vet du hva den heter? Hadde vært kjekt å finne noen nedlastbare klipp fra denne serien, som forresten var konge. 5141907[/snapback] Den maskerte magiker elns? Tror det var det som sto på tekst tv for mange år tilbake 5145034[/snapback] Kan den ha gått på TV 2? Mener å huske at avsløringen av trylletriks var et element i et program med Trygve Rønningen hvor seerne ringte inn og stemte hvorvidt de ville det ukentlige trikset skulle avsløres eller ikke. Het programmet "Nå eller aldri", mon tro...? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Hater sånt som det, skjønner ikke hvordan det går.Digga den serien på tv-norge der de avslørte triks 5140398[/snapback] Endelig noen som husker den! Vet du hva den heter? Hadde vært kjekt å finne noen nedlastbare klipp fra denne serien, som forresten var konge. 5141907[/snapback] Den maskerte magiker elns? Tror det var det som sto på tekst tv for mange år tilbake 5145034[/snapback] Kan den ha gått på TV 2? Mener å huske at avsløringen av trylletriks var et element i et program med Trygve Rønningen hvor seerne ringte inn og stemte hvorvidt de ville det ukentlige trikset skulle avsløres eller ikke. Het programmet "Nå eller aldri", mon tro...? 5151859[/snapback] Tror ikke vi snakker om samme programm da, for er nesten garantert at den gikk på Tv Norge, og husker at i siste programmet tok han av seg masken.. For det var den maskerte magikeren.. Endret 14. november 2005 av HoaXed Lenke til kommentar
royale Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jaha... *rapportert* 5151722[/snapback] What the foot? HATER sånne klipp! sitter hele iden og tenker på HVORDAN I HELVETE? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå